Jacker Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Den svenska speltidningen SuperPlay har recenserat SA, så här står det. Grafik: 9/10 - Träffsäker design och sjuk detaljrikedom med tanke på hur stort spelet är. Ljud: 10/10 - Världens bästa soundtrack och galet bra rösrskådespelare. Kontroll: 4/10 - Okej när man sitter i en bil, urusel annars. Livslängd: 10/10 - Längre än det längsta rollspel. TOTALT: - San Andreas är mitt nya hem. 9/10 Håller i stort sätt med dom. Redigerad 14 november, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 haha bra recension Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 tipptopp... men de där me kontroll vettetusan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 håller med dem om allt...det är skönt att det inte är laddningstider mellan städerna och så iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 känslan är nog bättre till dator sen.. det lär säkert få 10/10 då, då man siktar sig runt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Men det är väll fan inget fel på kontrollen? Enda dåliga kan vara auto-siktet ibland som siktar rätt upp i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 va ere för fel på kontrollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 vad alla tjatar om kontrollen! jag klagar aldrig på samma saker som rescensenterna. jag kanske är kräsnare på vissa områden, de på andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag skulle gett kontrollen högre betyg, då jag bara har haft en ps2:a i 2 veckor snart, och jag gillar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 PS2:ans kontroll är den skönaste på marknaden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Kameran hänger verkligen inte med något vidare och det är rätt jobbigt och justera hela tiden med höger analog. Annars tycker jag det funkar rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zebbe_e Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 : du har ju bara så rätt makker..xbox kontrollen passar bättre som huggstubbe när man hugger ved än som handkontroll...den är ju fan skitstor:D:D:D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 det är det som är skönd med XboX kontrollen att den är så stor. får ont i fingrarna av mindre kontroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts