Wild_hawk Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 (redigerad) en kompis sa att man kan flyga helekopter i gta 2 hur i så fall? Redigerad 29 november, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Det finns ingen helikopter i GTA2, din kompis tänkte kanske på en mod som ändrar nån av bilarna till en helikopter men en sådan skulle ändå inte gå att flyga med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Mmm...Jag har hört lösa ryckten om en helekopter i GTa2...Men har aldrig lyckats finna någon.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Jag ladda ner en mod förut då kunde jag flyga "helekopter" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Jag ladda ner en mod förut då kunde jag flyga "helekopter" Du kommer möjligtvis inte ihåg var du laddade ner modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 f*n va fett de skulle va, om man skulle kunna flyga helikopter i GTA2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT@KING Skrivet 19 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2003 en kompis sa att man kan flyga helekopter i gta 2 hur i så fall? Jag vet inte nåt om det där med helikopter Men men men om du är så flyg sugen så kan du göra såhär 1. skaffa en granat/dynamit vilket som 2. ta fram den 3. hoppa och sedan är det bara att clicka på Ctrl men du ska inte trycka en gång utan trycka om och om igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Skoj och åka helikopter uppifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 (redigerad) Jag har hört att det ska finnas en helikopter i gta2 som fungerar som en vanlig bil, alltså den åker på marken och inte lyfter. Eller var det i gta Redigerad 31 maj, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 (redigerad) Jag har hört att det ska finnas en helikopter i gta2 som fungerar som en vanlig bil, alltså den åker på marken och inte lyfter. Eller var det i gta Den finns i GTA men måste moddas fram. Redigerad 31 maj, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Jag ladda ner en mod förut då kunde jag flyga "helekopter" kunde den flyga eller åkte den på marken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 För ganska länge sen snacka ja me en från USA å han sa då att d fanns i den amerikanske versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 det finns en helikopter i gta1 som går att flyga med tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 ja, för när man gör banor tilldet så kan man sätte ut en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Helikoptern i GTA kan inte flyga.. Om jag minns rätt så var det tänkt att helikoptern skulle användas i någon skriptad scen när man hade klarat en bana. Man skulle inte kunna styra den, bara se den flyga iväg. ... men så blev det alltså inte edit: Till GTA2 finns ingen helikopter-mod. Ingen fungerande i all fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts