Mahalo Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ärade kamrater jag har blott en fråga att ställa till er. Det sägs att man skall kunna ta över Vagos område borta vid båtskolan i LV men trots mina försök så har jag märkt att det inte finns en enda gängmedlem där. Så min fråga till er är är dem här gossarna där en speciell tidpunkt eller kan det vara det som jag har fruktat sen jag köpte spelet i fråga, kan det vara en bugg som har inträffat och förstört min sparning skulle vara ytterst tacksam för ett fort svar, tack i förväg er vän Gud..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Narta Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag har tagit över det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag har tagit över det iaf ok en fråga bara tog över det området sist eller?? för jag har tagit över alla andra områden och det verkar inte finnas en enda gängmedlem i den lilla hålan så kanske jag gjorde fel och skulle tagit över det området tidigare eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hade också problem med det området, men efter att jag åkt runt me bil lite överallt där så hittade jag till sist några. Vad jag minns så behöver du bara göra första vågen där, eftersom det ligger ensamt och är ganska litet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hade också problem med det området, men efter att jag åkt runt me bil lite överallt där så hittade jag till sist några. Vad jag minns så behöver du bara göra första vågen där, eftersom det ligger ensamt och är ganska litet. så det finns fortfarande hopp tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ppatrik Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det är bara o tralla runt där vi hamnen så kommer dom sen. Hände en ganska kul grej för mig första gången jag försökte: Jag såg ett gäng precis vid hamnkanten så jag sköt dom o starta gang war sen sköt jag 2 som kom från vägen men vart va då dom andra 2, jo dom va nere under vattnet och gick runt på bottnen jag dök ner och då snacka dom som vanligt fast jag kunde ju inte döda dom så jag fick gå ut ur war zone o göra om men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts