Jacker Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Kom ihåg att jag inte köper spelet bara för att det fått flest röster. Jag vill nämligen att ni ska motivera varför jag ska köpa just det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 VOTE: NFSU 2 killzone vet ja inte riktit va det är, säkert kasst, men fyfan va gryymt NFSU 2 är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Killzone är ett FPS till PS2. Det fick 9/10 i SuperPlay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Kom ihåg att jag inte köper spelet bara för att det fått flest röster. Jag vill nämligen att ni ska motivera varför jag ska köpa just det spelet. Skulle satsa på NFSU2, har sett recensioner av Killzone som säger att det inte alls är särskilt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 NFSU2 POWER!!! mella dessa två iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Killzone är ett FPS till PS2. Det fick 9/10 i SuperPlay. Ingen First Person Shooter är bra utan tangentbord och mus.. enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 NFSU2 många nya saker hydralik spinners och många fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 VOTE: nfsu2 mkt bättre än förgångarn och roligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ingen First Person Shooter är bra utan tangentbord och mus.. enligt mig. Så jävla sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 vote: nfsu2 fps suger ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 NFSU2 är lätt inne på topp 3 utav de bästa racing-spelen som släppts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag skulle köpt Killzone Vilket jag själv ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 VOTE: KILLZONE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Vote : Killzone Gillar egentligen inte bilspel. men killzone är nog roligare än NFU2. Köp killzone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 underground 2 är typ samma som ettan förutom att man kan köra fritt i staden och lite nya saker till bilarna. det suger rödsugna tomte pungar med blå pubis. vet inte vad killzone är men köp det istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 kanske inte är så jävla verklighetstroget och allting men vad är det som säger att ett spel måste vara det? är dom populäraste spelen genom tiderna verklighetstrogna? tetris, pacman, super mario bros, osv osv.. nfsu har bra körkänsla och det är det som räknas i ett bilspel... och bra körkänsla i ett bilspel är verkligen inget man ramlar över varje dag precis... spel som ens är värda att ladda hem eller köpa görs inte så ofta.. 99,9% av alla spel out there är ren skit... nfsu 1/2 tillhör den lilla andel av spel som är värda att skaffa... s, pacman, super mario bros, osv osv.. Detta säger allt! Köp NFSU2 det är grymt roligt och det är otrolig körkänsla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts