pepesbod2 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Man måste väl köpa det för att få tillgång till de.. men hus-symbolen som visar att man kan köpa det är blå o de står att jag inte kan köpa det än... är dock en bra bit inne i Las Venturas är de nå fel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) om jag säger så här då: när kan man köpa bil körskolan? Redigerad 14 november, 2004 av pepesbod2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 du kan inte köpa bilskolan det verkar som nåt fel har inträffat på din sparning eller har du gjort zeros uppdrag eller det kan kanske ha ett samband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 du köper inte körskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 du kan inte köpa bilskolan det verkar som nåt fel har inträffat på din sparning eller har du gjort zeros uppdrag eller det kan kanske ha ett samband nej jag har inte gjort zeros uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 du köper inte körskolan. verkar som jag fått de ombakfoten :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 verkar som jag fått de ombakfoten :"> du måste åtminstone klara första uppdraget hos zero tror jag sen får du ett telefon samtal om din dåliga körning och hur du kan förbättra den så efter det kan du börja där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 du måste åtminstone klara första uppdraget hos zero tror jag sen får du ett telefon samtal om din dåliga körning och hur du kan förbättra den så efter det kan du börja där Nope, man ska inte behöva ha klarat första Zero uppdraget, telesamtalet kommer innan. Men du påstår att du är en bit in på LV, och då borde bilskolan i SF redan vara upplåst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts