Silversurfer Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 jag har klarat bilskolan (inte på guld) och jag har köpt wang autos, och nu undrar jag vart fan wheel arch angels ligger. skulle va snällt om nån kunde visa på en karta :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 kan ingen svara på min fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Prize Vehicles HotKnife Achieve all Gold awards in Driving School Bullet Achieve all Silver awards in Driving School Super GT Achieve all Bronze awards in Driving School NRG-500 Achieve all Gold awards in the Biking School FCR-900 Achieve all Silver awards in the Biking School Freeway Achieve all Bronze awards in Biking School Hunter Achieve all Gold awards in Piloting School (one spawns then at Verdant Meadows airstrip) Stunt Plane Achieve all Silver awards in Piloting School Rustler Achieve all Bronze awards in Piloting School Jetmax Achieve all Gold awards in Boating School Squallo Achieve all Silver awards in Boating School Marquis Achieve all Bronze awards in Boating School Monster Car It's the prize for beating the "8-track" mission Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Prize Vehicles HotKnife Achieve all Gold awards in Driving School Bullet Achieve all Silver awards in Driving School Super GT Achieve all Bronze awards in Driving School NRG-500 Achieve all Gold awards in the Biking School FCR-900 Achieve all Silver awards in the Biking School Freeway Achieve all Bronze awards in Biking School Hunter Achieve all Gold awards in Piloting School (one spawns then at Verdant Meadows airstrip) Stunt Plane Achieve all Silver awards in Piloting School Rustler Achieve all Bronze awards in Piloting School Jetmax Achieve all Gold awards in Boating School Squallo Achieve all Silver awards in Boating School Marquis Achieve all Bronze awards in Boating School Monster Car It's the prize for beating the "8-track" mission och detta ha med VAD att göra?? kolla på papperkartan som följde med spelet... det finns två skiftnyckelikoner i SF, wheel arch angels är den som INTE ligger alldeles i närheten av din verkstad... nu borde du hitta. Redigerad 14 november, 2004 av Pubisboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 ok tack för svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 e det något mer än bilskolan man ska klara för att man ska öppna waa för jag har klarat bilskolan och jag har hittat waa men garagedörren öppnas inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) e det något mer än bilskolan man ska klara för att man ska öppna waa för jag har klarat bilskolan och jag har hittat waa men garagedörren öppnas inte EDIT: Misstog mig. Men som jag skrev innan ifall det var detta du undrade så: Du kan bara modda bilmärkerna du har i wang autos. Redigerad 14 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ands Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 kattla hur vet man vilka man bilar man har där då?? och hur får man nya bilar dit?? om jag har förståt det hela rätt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts