GTaJäGaReN Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Hejsan! Letar efter nåt ställe i Portland, Staunton Island eller Shoreside Vale som man kan mörda människor å snutar på. Helst ett helikopter skyddat ställe. Jag vet på Luigis tak och det som är bredvid det. Finns det nåt annat bra ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Internet-cafet på Staunton är ett bra ställe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Tack!! Men vart ligger de? Markera på en karta eller nåt, tack! Terve! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Har ingen karta till hands men det ligger nära Callahan Bridge och deras loggo/symbol är ett snabel a (@) DEt är också inglasat så inga helikoptrar kan komma åt dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 (redigerad) Mitt favoritställe på Portland är Marcos Bistro, står man på översta våningen kan bara helikoptrarna nå en men de tar man med bazookan. Så länge man har ammo i sin bazooka kan man stå och döda poliser, spränga bilar m.m hur länge som hellst. Marcos Bistro är restaurangen där man parkerar en bombladdad bil i ett av Joeys uppdrag. Redigerad 29 november, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 (redigerad) Har ingen karta till hands men det ligger nära Callahan Bridge och deras loggo/symbol är ett snabel a (@) DEt är också inglasat så inga helikoptrar kan komma åt dig... Jaha!! De stället dör jag ofta på! De gillar ja! [EDIT]Stället asså...[EDIT] Mitt favoritställe på Portland är Marcos Bistro, står man på översta våningen kan bara helikoptrarna nå en men de tar man med bazookan. Så länge man har ammo i sin bazooka kan man stå och döda poliser, spränga bilar m.m hur länge som hellst. Marcos Bistro är restaurangen där man parkerar en bombladdad bil i ett av Joeys uppdrag. De vet jag om men jag hatar helikoptrarna. Nåt mer bra tips? Ska gå in å kika lite! Helst ganska högt! Redigerad 29 november, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jaha!! De stället dör jag ofta på! De gillar ja! [EDIT]Stället asså...[EDIT] De vet jag om men jag hatar helikoptrarna. Nåt mer bra tips? Ska gå in å kika lite! Helst ganska högt! Om du gillar höga höjder är AMCO:s högkvarter på Staunton Island det rätta stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Ja Amco är ett kul ställe...Men där är det ju så högt så att vissa vapen man skjuter med inte når fram till målet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Men AMCO är ju ingenting jämfört med skyskrapan de bygger på vid byggområdet. Fast vill man upp dit med måste man flyga dodo och det är inte lätt att landa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Ladda ner stairs to donald love I gta sajtens gta3 downloads, Så ska ni få se på höjder!!!! (Det ända vapnet som når ned till backen e snipern, Och den tar det cirka 7 sek innan den träffar!!!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 ett skit grymt ställe är vid byggområdet. när man har varvat spelet så e man ovän med colombianerna och vän med yakosa. vid colombianerna och yakosa krigar, då skall du va med yakosa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 (redigerad) ett skit grymt ställe är vid byggområdet. när man har varvat spelet så e man ovän med colombianerna och vän med yakosa. vid colombianerna och yakosa krigar, då skall du va med yakosa Man behöver inte ens varva spelet, redan från början är man ovän med columbianerna. Redigerad 1 december, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Man behöver inte ens varva spelet, redan från början är man ovän med columbianerna. Nej inte från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Nej inte från början När jag åkte förbi bygget första gången skjöt de minsann på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Hmm...jo men om man fuskar sej över till Staunton innan man gjort Bomb Da Base II borde dom inte vara arga på en... Kanske va det han menade...Men de e rätt dom skjuter på en direkt när man kommit dit (om man gjort det rätt...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 man kan ju gå ner i en tunnelbana absolut helikopterfritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 tunnelbana hit å tunnelbana dit.. Dit kommer ju inga snutar!! Inga snutar eller FBI eller nåt är smarta nog att gå/åka dit ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mongolen Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Jag vet ett grymt bra ställe.Det är inne i garaget för snutarna är så dumma så att dom inte kommer in där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jag har oxå varit i tunnelbanan... men där kommer poliser ändå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Rampen uppe på parkeringshuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts