Sikorka Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Sorry den här frågan har ställts hundraelvagånger förut men,När man går in på bilskolan för första gången står en tjej där... om man går fram så frågar hon nånting.. man kan svara possetivt eller negativt... jag svara posetivt. då babla hon nåt att ja va för tjock. sedan klarade jag ut bilskolan...,Poff borta!!!! vet nån när hon är där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Undrar jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 det var nån gång på kvällen som hon dök upp mitt framför ögonen på mig, tror det var antingen 23:30, 00:30 eller 01:30... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
estoves Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Till mig sa hon först att jag var tvungen att gå upp i vikt sedan när jag hadde gjort det att jag skulle skaffa lite snyggare kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JDeluxe Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Va fan ingen har NÅGONSIN sagt ngt till mig! Kanske är för att jag har så bra klädsmak och ser ut som en musclebuilder Men ändå..asstörande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 2 tjejer i spelet gillar inte muskelknuttar. Man ska vara lite småfet för att få dem, en utav dem är hon på bilskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag vet inte hur jag ska göra riktigt, det tog ju ett tag med Driving school men nu e de guld på allt, så ja satt vid skolan så länge så ja förlora alla muskler på kroppen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts