mulla Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Alltså uppdraget är "s" ikonet men Cesar är också med mig. Jag ser en massa människor springa med tvn och en massa hus brinner och jag ser helikoptrar, Det är i Los Santos när man har kommit tillbaka till sitt hus och alla bilar sprängs man ser en massa rök där uppe. Fattar inte vad man ska göra? Snälla kan nån säga vad jag ska göra? Hur ska jag rädda? Och jag gjorde nånting igår och då stog det att jag skulle åka till kommer inte ihåg "station" och när jag precis gjorde det stog det åk tillbaka och rädda dem. "Rescue nånting a couple of ganton ... kommer inte ihåg" Kan nån hjälpa mig tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 du ska hämta några av cesars polare på en tågstation och sen så ska du gå med dom och döda en massa snubbar i cesars hemkvarter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hur kan du ha klarat hundra procent på San andreas om du inte klarat storylinen? Och hur kan ha klarat HUNDRA procent på Gta 3 när det bara går att få 99 procent, pga uppdraget där man dödar han man ska få ett uppdrag av senare? Humm? Lier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hur kan du ha klarat hundra procent på San andreas om du inte klarat storylinen? Och hur kan ha klarat HUNDRA procent på Gta 3 när det bara går att få 99 procent, pga uppdraget där man dödar han man ska få ett uppdrag av senare? Humm? Lier? Undrar jag med ^^ @Mulla läs på brief Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hur kan du ha klarat hundra procent på San andreas om du inte klarat storylinen? Och hur kan ha klarat HUNDRA procent på Gta 3 när det bara går att få 99 procent, pga uppdraget där man dödar han man ska få ett uppdrag av senare? Humm? Lier? lol ¨ min kompis har klarat det och jag fick låna hans minneskort och jag överförde det till mitt minneskort!! Så jag vill göra uppdragen för är roligt men!!!!!!!!! vem ska jag rädda? vilka grannar? hur ska jag rädda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 går att få 99 procent, pga uppdraget där man dödar han man ska få ett uppdrag av senare? Humm? Lier? Lol råka skriva fel fick 99% i gta3 och 100 i vcity! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Dina 100% i SA, vad har du för bra ursäkt? EDIT: Jaha, nu ändrade du ju Sig:en.. Redigerad 14 november, 2004 av Simba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 men det ni skriver handlar inte om topicen kanske hur ska jag rädda mina grannar i ganton? i los santos kan nån hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Om du inte lyssnat under briefen finns det i pausmenyn under fliken "Brief" där bör du hitta vad du skall göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Fråga din kompis som har klarata hundra procent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 jag vet vad jag ska göra men jag skjuter alla mina gäng kamrater alla människor för att slippa rädda dem men det händer inget och precis när jag ska åka till tågstationen kommer ett nytt meddelande :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hur kan du ha klarat hundra procent på San andreas om du inte klarat storylinen? Och hur kan ha klarat HUNDRA procent på Gta 3 när det bara går att få 99 procent, pga uppdraget där man dödar han man ska få ett uppdrag av senare? Humm? Lier? Man gör kenjis uppdrag innan man dödar honom då fattar du väl. mulla: Prova att läsa vad det står, du ska ta med dig några ut ditt gäng, inte skjuta dom. Sedan drar du till stationen och möter några eses sen går ni till några hus och skjuter ner gula snubbar ni ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts