vigebo Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Är allting sant om det som står på gta sajtens sida om san andreas ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Är allting sant om det som står på gta sajtens sida om san andreas ? man kan inte åka skateboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Är allting sant om det som står på gta sajtens sida om san andreas ? hehe.. jaadu om de ändå vore så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 hehe.. jaadu om de ändå vore så ööö okej ?? men det flesta är sant iaf skulle jag tro att om man inte äter dör mabn elelr hur ? har jag rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Nej, man e inte tvungen att äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 ööö okej ?? men det flesta är sant iaf skulle jag tro att om man inte äter dör mabn elelr hur ? har jag rätt brukar alldrig äta... och jag har inte dött pga de iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Nej, man e inte tvungen att äta. jam men om man inter äter så dör man eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 jam men om man inter äter så dör man eller ? N E J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 N E J nehe det sår det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 nehe det sår det iaf jag säger ju att allt inte e sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Groomly Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Men ibland kommer det ju upp att man är hungrig o måste äta. Då börjar man ju förlora liv, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Men ibland kommer det ju upp att man är hungrig o måste äta. Då börjar man ju förlora liv, eller? inte liv utan energi, man tappar muskelkraften men de e bara träna upp igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Men ibland kommer det ju upp att man är hungrig o måste äta. Då börjar man ju förlora liv, eller? okej det kanske så det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) inte liv utan energi, man tappar muskelkraften men de e bara träna upp igen tror faktist att man kan dö av svält, igår kväll så satt jag spelade, men sen så gick jag iväg ett tag och när jag kom tillbaka så var muskelkraften helt borta och livet nere på mindre än hälften... edit: måste tillägga att jag hade fullt liv... Redigerad 14 november, 2004 av AgamemnoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 tror faktist att man kan dö av svält, igår kväll så satt jag spelade, men sen så gick jag iväg ett tag och när jag kom tillbaka så var muskelkraften helt borta och livet nere på mindre än hälften... okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 tror faktist att man kan dö av svält, igår kväll så satt jag spelade, men sen så gick jag iväg ett tag och när jag kom tillbaka så var muskelkraften helt borta och livet nere på mindre än hälften... edit: måste tillägga att jag hade fullt liv... Man dör om man inte äter under en längre period, men att sova (spara spelet) har samma effekt, och nollställer hungern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Man dör om man inte äter under en längre period, men att sova (spara spelet) har samma effekt, och nollställer hungern... okej hhe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zozza Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag har dött av svält många gånger.. stog på ett berg och väntade på att jag att klockan skulle bli 07.00 så jag kunde köra ett cykelrace.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag har dött av svält många gånger.. stog på ett berg och väntade på att jag att klockan skulle bli 07.00 så jag kunde köra ett cykelrace.. Mmmm, samma har hänt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts