mankan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) *SPOILER* Tjena, jag har fasnat på uppdraget end of the line , när man ska bryta sig in i en knark-lokal och skjuta massa gängmedlemar , döda BS och sedan med hjälp av en brandsläckare släcka sig ut till gatan, och när man väl ärn ute så klännger sig Sweet upp på stegen av en brandbil och man ska köra under stegen med en cab, så att sweet kan falla in i bilen när han tappat greppet, aja iaf efter det så tar ju Sweet över ratten och man får en mp5 eller nått : Nu kommer problemet, är det meningen att man ska skjuta på bilarna som kommer bakom, eller ska man skjuta på gubbarna som klättrar fram på stegen på brandbilen?? tack på förhand för alla seriösa svar Redigerad 14 november, 2004 av mankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Bilarna bakom, Jag gjorde båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Bilarna bakom, Jag gjorde båda Men jag är så dålig jag kan inte skjuta på båda för jag är så jävla dålig :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Men jag är så dålig jag kan inte skjuta på båda för jag är så jävla dålig :E Ta bilarna då. Dom ger mest skada tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 följ mitt måtto: skut dom som skuter på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 följ mitt måtto: skut dom som skuter på dig ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag är också på der uppdraget så här är min fråga: behöver man nåt liv sedan när man kommer ut ut huset eller ska du bara sitta i en bil och skjuta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 följ mitt måtto: skut dom som skuter på dig Vadå "skut"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag tror nog du förstod vad han menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Vadå "skut"? Man ska inte klaga på andras staveleser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Vadå "skut"? Nej, du förlorar inget liv i bilen. Det är klart, den kan ju explodera och då får du mission failed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 De e bara två snubbar som kommer på stegen så ta dem först... själv klarade man ju uppdraget på förstaförsöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 skjut bara de två poliserna på brandbilen sen skjuter ni alla förföljare, brandbilen tar hand om sig själv i sinom tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag skjöt bara en snut på brandbilen, sen lekte jag bara lite med motorcyklarna och bilarna och efter det var uppdraget avklarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 klarade ut det nyss. fixade uppdraget på andra försöket, men det var ett jobbigt uppdrag endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts