Tarzan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 När jag hade gjort uppdraget där man skulle skjuta ner en massa helikoptrar i öknen för att skydda en annan helikopter så gick jag in i ett skjul och hittade något som liknade en ryggsäck. Antar att det är jetpacken som så många har snackat om. Men hur använder man den? Jag kan bara ha den på ryggen och det verkar inte gå att göra någonting med den?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 När jag hade gjort uppdraget där man skulle skjuta ner en massa helikoptrar i öknen för att skydda en annan helikopter så gick jag in i ett skjul och hittade något som liknade en ryggsäck. Antar att det är jetpacken som så många har snackat om. Men hur använder man den? Jag kan bara ha den på ryggen och det verkar inte gå att göra någonting med den?! Jag tror att du har hittat fallskärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zozza Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det är en fallskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 kan oxå va en fallskärm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Viggen Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det är en fallskärm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Aha, men hur använder man den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Aha, men hur använder man den då? tryck in ---> O <---- kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Man måste antagligen hoppa ut från något högt hus eller så antagligen. Redigerad 14 november, 2004 av Tarzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) När jag hade gjort uppdraget där man skulle skjuta ner en massa helikoptrar i öknen för att skydda en annan helikopter så gick jag in i ett skjul och hittade något som liknade en ryggsäck. Antar att det är jetpacken som så många har snackat om. Men hur använder man den? Jag kan bara ha den på ryggen och det verkar inte gå att göra någonting med den?! Jepp, det är en JetPack, den funkar så att du måste ta ett flygplan och flyga hööögt upp, när du har kommit en bra bit upp ska du trycka på triangel. Då hoppar din gubbe ut ur flygplanet efter det ska du trycka på rund. Det kommer se ut som en fallskärm men låt dig ej luras. För att få igång jetpackens motorer ska du än en gång trycka på triangel. Redigerad 14 november, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Som alla andra sagt... Det är en fallskärm och med en fallskärm hoppar man ut från ett flygplan/höghus... ganska onödogt att bara fälla ut den när man står . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jepp, det är en JetPack Ne , det är ingen jetpack , det är en fallskärm Jetpacken finns vid flygplatsen man köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ppatrik Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jepp, det är en JetPack, den funkar så att du måste ta ett flygplan och flyga hööögt upp, när du har kommit en bra bit upp ska du trycka på triangel. Då hoppar din gubbe ut ur flygplanet efter det ska du trycka på rund. Det kommer se ut som en fallskärm men låt dig ej luras. För att få igång jetpackens motorer ska du än en gång trycka på triangel. hahaha najs jag råka faktiskt göra så av misstag förut, när han intre ville hoppa så jag tryckte mycket trekant o råka trycka när han hoppa ut så det va den CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Det samma hände mig, tyvärr var jag en bra bit upp över land, så jag ville att andra oxå skulle testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 flög det högsta som gick med Hydran sen hoppade jag ut utlöste fallskärmen sen 10 sekunder senare råkade jag trycka på Trekant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Man måste antagligen hoppa ut från något högt hus eller så antagligen. Det är en klar fördel om du gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ne , det är ingen jetpack , det är en fallskärm Jetpacken finns vid flygplatsen man köper. haha hoppas du skämtar... nice try alias.. haha jag hade för mig att man kunde behålla fallskärmen på om man körde ihop den igen, och ja orkade inte vänta på att ja skulle glida ner så ja tryckte triangel för att komma snabbare ner och trycka på O senare.. blev lite sne när fallskärmsryggsäcken var borta efter att ja tryckt triangel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jepp, det är en JetPack, den funkar så att du måste ta ett flygplan och flyga hööögt upp, när du har kommit en bra bit upp ska du trycka på triangel. Då hoppar din gubbe ut ur flygplanet efter det ska du trycka på rund. Det kommer se ut som en fallskärm men låt dig ej luras. För att få igång jetpackens motorer ska du än en gång trycka på triangel. eh, vaket? jetpack:en får man när man klarat 'Black Project', det är en fallskärm som alla andra säger.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 eh, vaket? jetpack:en får man när man klarat 'Black Project', det är en fallskärm som alla andra säger.... i r o n i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 i r o n i tror jag säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Fallskärm...end of discussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts