Jump to content

Världens bästa rapartist är död!


PlayON
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Detta vet jag, jag har det första albumet, där även första "låten" är någon slags fight mellan två samurajer eller liknande.

Ja Wu-Tang är en gren inom Kung-Fu där man slåss med svärd.

Karatemorfar: Håll dig borta från denna tråden då. Du kan ju t.ex oroa dig om dina folköl ska frysa bakom garaget eller om din mamma ska hitta dom och ge dig utegångsförbud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är bara glad att denne person har dött.

Död åt alla hipphoppare och rapare.

DÖD

På dåligt humör...?

Jag nästan rent ut sagt hatar hård-rock, men när en känd hårdrockare dör, springer inte jag runt och är skitglad. Inte heller ledsen.

Ingen tvingar dig att visa känslor mot andra, och ingen tvingar dig att visa medlidande. Men då behöver du inte skriva i en tråd som handlar om just en rappare som precis har dött.

Denna människa gjorde inget mot dig, varför vill du håna honom genom att säga att du är glad att han är död?

Hört talat om ordspråket; Behandla andra som du själv vill bli behandlad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På dåligt humör...?

Jag nästan rent ut sagt hatar hård-rock, men när en känd hårdrockare dör, springer inte jag runt och är skitglad. Inte heller ledsen.

Ingen tvingar dig att visa känslor mot andra, och ingen tvingar dig att visa medlidande. Men då behöver du inte skriva i en tråd som handlar om just en rappare som precis har dött.

Denna människa gjorde inget mot dig, varför vill du håna honom genom att säga att du är glad att han är död?

Hört talat om ordspråket; Behandla andra som du själv vill bli behandlad?

Jag tror faktiskt att jag sade ungefär exakt de orden på förra sidan...

------------------

Och vad menar SnowstormGta med att ODB inte var någon "riktig neger"? Humor?

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...