Sc0rp Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jag är bara glad att denne person har dött. Död åt alla hipphoppare och rapare. DÖD Så ska jag säga om dig när du ligger och ruttnar i din grav (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Detta vet jag, jag har det första albumet, där även första "låten" är någon slags fight mellan två samurajer eller liknande. Ja Wu-Tang är en gren inom Kung-Fu där man slåss med svärd. Karatemorfar: Håll dig borta från denna tråden då. Du kan ju t.ex oroa dig om dina folköl ska frysa bakom garaget eller om din mamma ska hitta dom och ge dig utegångsförbud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Bra,enu en neger är död. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jag är bara glad att denne person har dött. Död åt alla hipphoppare och rapare. DÖD På dåligt humör...? Jag nästan rent ut sagt hatar hård-rock, men när en känd hårdrockare dör, springer inte jag runt och är skitglad. Inte heller ledsen. Ingen tvingar dig att visa känslor mot andra, och ingen tvingar dig att visa medlidande. Men då behöver du inte skriva i en tråd som handlar om just en rappare som precis har dött. Denna människa gjorde inget mot dig, varför vill du håna honom genom att säga att du är glad att han är död? Hört talat om ordspråket; Behandla andra som du själv vill bli behandlad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Bra,enu en neger är död. EN RASIST! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Bra,enu en neger är död. Och exakt vad är det för fel på mörkhyade? Jävla idiot... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Bra,enu en neger är död. Jo du, en "neger" dog som sagt. Under den tid han hittils varit död, har ungefär några tusen "negrer" fötts. Vart vill du komma? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Vila i frid... du var nog ingen riktig neger... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) På dåligt humör...? Jag nästan rent ut sagt hatar hård-rock, men när en känd hårdrockare dör, springer inte jag runt och är skitglad. Inte heller ledsen. Ingen tvingar dig att visa känslor mot andra, och ingen tvingar dig att visa medlidande. Men då behöver du inte skriva i en tråd som handlar om just en rappare som precis har dött. Denna människa gjorde inget mot dig, varför vill du håna honom genom att säga att du är glad att han är död? Hört talat om ordspråket; Behandla andra som du själv vill bli behandlad? Jag tror faktiskt att jag sade ungefär exakt de orden på förra sidan... ------------------ Och vad menar SnowstormGta med att ODB inte var någon "riktig neger"? Humor? Redigerad 18 november, 2004 av Ebeeto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Wu tang clan e rassar ! likadana som KKK. Haha vem e du? varför säger wutang-clan e rassar, ehh inte bra ! du säger det bara för dom e svarta eller hur? passa dig ! Ursäkta att jag drar upp en gammal tråd, men vill bara säga vad jag tycker.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts