Jump to content

Världens bästa rapartist är död!


PlayON
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

sp jag kan göra ett band / Grupp som heter Neger slakt och bli känd för det ?

Då tror jag inte du hade sagt : so what .

Det finns band med sådana namn... Och jag säger "So what?"...

Wu-Tang betyder ändå inte Vit Slakt. Inte överdrivet påläst, men jag förmodar att Tang betyder klan eller grupp, inte slakt. Och Wu betyder inte vit.

Dessutom, det du skrev som exempel: "Neger slakt". En direkt kontring hade ju varit "Svart slakt". Du överdriver! Är du kanske rasist? (OBS: Skämt! Skratta här!)

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wu tang clan e rassar !

likadana som KKK.

Nu försvann all min respekt för dig frenzy.

För er som vill bemästra kunskapen om Wu-Tang...

The Wu-Tang Clan is a pioneering hardcore rap group, originally from Staten Island, New York (Staten Island is referred to as "Shaolin" in their lyrics).
Detta vet jag, jag har det första albumet, där även första "låten" är någon slags fight mellan två samurajer eller liknande.
http://www.wutang.org

....

http://home.vtmuseum.org/community/competi.../wutang2000.php

http://www.wutangcenter.com

Och så vidare.... :ermm:

Edit: Wu-Tang Clan ain't nuttin ta fuck wit! :o

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget skitsnack i tråden var det ju, är det så svårt att fatta? Slutar ni inte snacka skit så blir närmast mod kontaktad och varningar kommer att riktas mot dom som från och med nu inte följer denna trådens utsatta regler som är enkla: Här hyllas ODB - inget skitsnack eller annat trams är tillåtet - vill ni föra diskussioner så gör det i alla andra trådar - tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget skitsnack i tråden var det ju, är det så svårt att fatta? Slutar ni inte snacka skit så blir närmast mod kontaktad och varningar kommer att riktas mot dom som från och med nu inte följer denna trådens utsatta regler som är enkla: Här hyllas ODB - inget skitsnack eller annat trams är tillåtet - vill ni föra diskussioner så gör det i alla andra trådar - tack!

ojojoj, en en-vecka-sen-jag-joinade-medlem riktar ut varningar och är värsta modwannabe:n här på forumet :ermm:

men ja, topicen är offtopic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ojojoj, en en-vecka-sen-jag-joinade-medlem riktar ut varningar och är värsta modwannabe:n här på forumet :rolleyes:

Jag kommer nu kontakta en mod så han/hon kan ta tag i saken då ingen respekterar att detta är en tråd där jag hyllar världens enligt mig bästa rapartist!

Edit: Mod kontaktad!

Redigerad av PlayON
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är bara glad att denne person har dött.

Död åt alla hipphoppare och rapare.

DÖD

Det där var något av det allra onödigaste jag nånsin läst på det här forumet. Jag lyssnar inte på exempelvis Death Metal, men jag är inte så imbecill att jag glädjer mig åt en Death Metal-stjärnas död i en tråd där denne är menad att hyllas. Som ett skämt var det inte roligt överhuvudtaget. Du är värdelöst smuts.

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är bara glad att denne person har dött.

Död åt alla hipphoppare och rapare.

DÖD

Och ibland önskar jag att du vore död... Okej, kanske inte. Men varför har de som rappar och/eller är hiphopare inte rätt att leva? Antar att du överdriver, men vad vet jag? Du kanske har haft en svår barndom och lider av någon sorts rubbning?

Aja, synd att ODB dog iaf :ermm: Respect!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där var något av det allra onödigaste jag nånsin läst på det här forumet. Jag lyssnar inte på exempelvis Death Metal, men jag är inte så imbecill att jag glädjer mig åt en Death Metal-stjärnas död i en tråd där denne är menad att hyllas. Som ett skämt var det inte roligt överhuvudtaget. Du är värdelöst smuts.

EB

What he said. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...