Ebeeto Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Wu tang clan e rassar ! likadana som KKK. Fjortis-snack, amigo... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 de e ju sant.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Det är mer eller mindre ett rykte... Som spridit sig genom fjortis-snack. "Vet du egentligen vad det som står på din tröja betyder?" Även om de är rasister; So what? Redigerad 14 november, 2004 av Ebeeto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 de e ju sant.... Jasså varför? Vill hemskt gärna veta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 de e ju sant.... Nej, det är som typ shaolin-grejs... sa skribb i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Även om de är rasister; So what? sp jag kan göra ett band / Grupp som heter Neger slakt och bli känd för det ? Då tror jag inte du hade sagt : so what . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) sp jag kan göra ett band / Grupp som heter Neger slakt och bli känd för det ? Då tror jag inte du hade sagt : so what . Det finns band med sådana namn... Och jag säger "So what?"... Wu-Tang betyder ändå inte Vit Slakt. Inte överdrivet påläst, men jag förmodar att Tang betyder klan eller grupp, inte slakt. Och Wu betyder inte vit. Dessutom, det du skrev som exempel: "Neger slakt". En direkt kontring hade ju varit "Svart slakt". Du överdriver! Är du kanske rasist? (OBS: Skämt! Skratta här!) Redigerad 14 november, 2004 av Ebeeto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Wu tang clan e rassar ! likadana som KKK. Nu försvann all min respekt för dig frenzy. För er som vill bemästra kunskapen om Wu-Tang... The Wu-Tang Clan is a pioneering hardcore rap group, originally from Staten Island, New York (Staten Island is referred to as "Shaolin" in their lyrics). Detta vet jag, jag har det första albumet, där även första "låten" är någon slags fight mellan två samurajer eller liknande. http://www.wutang.org .... http://home.vtmuseum.org/community/competi.../wutang2000.php http://www.wutangcenter.com Och så vidare.... Edit: Wu-Tang Clan ain't nuttin ta fuck wit! Redigerad 15 november, 2004 av skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Inget skitsnack i tråden var det ju, är det så svårt att fatta? Slutar ni inte snacka skit så blir närmast mod kontaktad och varningar kommer att riktas mot dom som från och med nu inte följer denna trådens utsatta regler som är enkla: Här hyllas ODB - inget skitsnack eller annat trams är tillåtet - vill ni föra diskussioner så gör det i alla andra trådar - tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Inget skitsnack i tråden var det ju, är det så svårt att fatta? Slutar ni inte snacka skit så blir närmast mod kontaktad och varningar kommer att riktas mot dom som från och med nu inte följer denna trådens utsatta regler som är enkla: Här hyllas ODB - inget skitsnack eller annat trams är tillåtet - vill ni föra diskussioner så gör det i alla andra trådar - tack! ojojoj, en en-vecka-sen-jag-joinade-medlem riktar ut varningar och är värsta modwannabe:n här på forumet men ja, topicen är offtopic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) ojojoj, en en-vecka-sen-jag-joinade-medlem riktar ut varningar och är värsta modwannabe:n här på forumet Jag kommer nu kontakta en mod så han/hon kan ta tag i saken då ingen respekterar att detta är en tråd där jag hyllar världens enligt mig bästa rapartist! Edit: Mod kontaktad! Redigerad 15 november, 2004 av PlayON Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag har inte rättigheter i det här forumet att låsa trådar eller så, men jag kan ändå dela ut varningar. Skärp er för fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag är bara glad att denne person har dött. Död åt alla hipphoppare och rapare. DÖD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag är bara glad att denne person har dött. Död åt alla hipphoppare och rapare. DÖD Det där var något av det allra onödigaste jag nånsin läst på det här forumet. Jag lyssnar inte på exempelvis Death Metal, men jag är inte så imbecill att jag glädjer mig åt en Death Metal-stjärnas död i en tråd där denne är menad att hyllas. Som ett skämt var det inte roligt överhuvudtaget. Du är värdelöst smuts. EB Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag är bara glad att denne person har dött. Död åt alla hipphoppare och rapare. DÖD Och ibland önskar jag att du vore död... Okej, kanske inte. Men varför har de som rappar och/eller är hiphopare inte rätt att leva? Antar att du överdriver, men vad vet jag? Du kanske har haft en svår barndom och lider av någon sorts rubbning? Aja, synd att ODB dog iaf Respect! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag är bara glad att denne person har dött. Död åt alla hipphoppare och rapare. DÖD Fortsätt med samma stil så blir du nog snart bannad! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Ok då.... jag erkänner jag hade fel ok ? och jag ska inte snacka om nåt om jag inte vet 100 % om vad det handlar om. //Frenzy Redigerad 16 november, 2004 av frenzy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
King Courtney Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 R.I.P Rusty... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Rest in peace Sitter och lyssnar på hans låtar nu med dom andra i WTC. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Det där var något av det allra onödigaste jag nånsin läst på det här forumet. Jag lyssnar inte på exempelvis Death Metal, men jag är inte så imbecill att jag glädjer mig åt en Death Metal-stjärnas död i en tråd där denne är menad att hyllas. Som ett skämt var det inte roligt överhuvudtaget. Du är värdelöst smuts. EB What he said. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts