_Neo_ Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag förstår inte vad man ska göra på Dam and Blast , jag flyger till den där gula pricken men inget händer! Vad ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoJJeBonGo Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 måste tillräckligt högt tills det kommer en text som säger du ska igenom den röda ringen..sen är det bara att hoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Jag förstår inte vad man ska göra på Dam and Blast , jag flyger till den där gula pricken men inget händer! Vad ska man göra? Den röda ringen ligger mycket högre än vad man tror, och planet man får är inte så bra på att flyga högt (man skulle ha fått en Shamal tycker jag) men flyg så högt du absolut kan så ska du se att du klarar det Redigerad 14 november, 2004 av Robbin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 för alla som inte viste de: om de på kartan e en /\ så betyder det att objectet är HÖGRE upp än du o är det en \/ så är det längre NER. är det en http://student.educ.umu.se/~rodblt01/udt28h02/Bilder/kvadrat.gif så är det på samma nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts