MyStiC Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Vart kan man köpa alla bilar?. Jag vet att det är i hamnen men vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoJJeBonGo Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) längst ut på piren som pekar mot LV...bakom kranen...men det går bara köpa efter hur långt man kommit....en kompis kan köpa bilar och export/import,men en annan som är längre kan inte det..??!?!?!?! Redigerad 14 november, 2004 av JoJJeBonGo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag har klarat hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag har klarat hela spelet Ja me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ja me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Groomly Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Man får export/import när man har klarat alla uppdrag efter att man köpt wangcars Redigerad 14 november, 2004 av Groomly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 För att vara mer exakt, det är vid tavlan där det står vilka bilar som du ska exportera, du får gå dit och med lite engelska kunskaper så fixar du resten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts