Robbin Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 HAHAHAHAH!!! DE DÄR VA DAGENS!!! : big smoke på cykeln!? asså ä re bara typ dagisbarn på de här forumet elle? alla skrive så dumma töntiga komentarer och gissningar!! Men snälla nån!!! Lägg ner... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 tjejen heter Rochelle, men finns inte med i spelet, hon är bara omslagbrud hur vet du det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Den bilden på ett par neddrågade ögon är *SPOILER*Truth Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 hur vet du det? minns inte riktigt, tror att r* kom med något utlåtande om det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rammsteindavid Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Varför ha en tjej på omslaget som inte har nått med storyn att göra, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Varför ha en tjej på omslaget som inte har nått med storyn att göra, ingen aning, fråga R* med i spelet är hon iaf inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smoke_5 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ursäkta att jag går lite offtopic här men skadan är ju redan skedd; Det som jag märkt här på detta forum är att folk hela tiden pratar om att vara mogen och ickemogen. Bara att inse fakta: Ingen här är väl speciellt mogen. Sitter man och argumenterar för sin egen mogenhet har man väl redan visat att man är motsatsen. Och att man sedan gissar på folks ålder för att han/hon är av en annan åsikt är väl heller inte så väldigt ballt. Att man startar upp ett forum för att diskutera saker som "kan Rockstar ha gömt hemliga saker i spelet!?!?" är väl i sig heller inte så vuxet. Man kan vara mogen på många olika sätt, men inse fakta: Att man ens sitter och diskuterar dessa irrelevanta frågor och dessutom tar det på så stort allvar är väl bara ett tecken på att man helt enkelt är en hyfsat omogen person. Jag säger inte att jag är bättre, jag tycker att det är skitskoj att spela tv-spel och har gjort det i hela mitt liv, men folk här tar det hela på lite för stort allvar, speciellt när det börjar gå över till personangrepp. Ha kul och var glada istället! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shelfooe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Haha va inne här å läste för ett tag sen och nu när ja var ute och surfade lite så dök detta upp på http://www.djladytribe.com/index_2.html "Dj Lady Tribe featured in the new GTA San Andreas Game by Rock Star. Tribe was used as a model for some of the female charecters. They used her body figure, cothing style and likeness for the game. Although they changed the color of her hair in some shots, the color of her cloths and the LA chain, the resemblance is still there. They used real people from the streets, along with Tribe there were other celebs used as models see if you can guess which ones!! Get da Game!! Check her out!!!" Hoppas det hjälper så ni kan lägga ner den här tråden nu hadet ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) HAHAHAHAH!!! DE DÄR VA DAGENS!!! : big smoke på cykeln!? asså ä re bara typ dagisbarn på de här forumet elle? alla skrive så dumma töntiga komentarer och gissningar!! Dagisbarn! okej, nu kommer lite orsaker varför du är mer dagisbarn än någon här... asså (alltså) ä re (är det) elle (eller) skriv ordentligt, är det inte typ en regel också att skriva ordentligt. seriöst, ta ditt pick och pack och dra till något annat forum, eller varför inte ännu bättre, sätt dig och lek med min lillebrorsa på dagis. han behöver en vän Redigerad 2 juli, 2005 av emo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Han på cykeln e inte det Sweet? (kommer inte ihåg hur fodralet ser ut) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Dagisbarn! okej, nu kommer lite orsaker varför du är mer dagisbarn än någon här... asså (alltså) ä re (är det) elle (eller) skriv ordentligt, är det inte typ en regel också att skriva ordentligt. seriöst, ta ditt pick och pack och dra till något annat forum, eller varför inte ännu bättre, sätt dig och lek med min lillebrorsa på dagis. han behöver en vän Ganska underhållande att se dig tjata om att skriva ordentligt då du inte ens använder stor bokstav. Redigerad 2 juli, 2005 av CurunirOfValinor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts