rammsteindavid Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Vem e den blonda bruden på CD-omslaget, har niget minne a henne varken i SA eller VC. Vet nån vem det är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 har jag oxo undrat... LÄNGE, men inte orkar göra en topic om de Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rammsteindavid Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Det tog hela dan å orka sätta på datan, suttit å spelat hela 2 meter från datan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 ok! hm jag har också undrat vem det kan vara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 det är väl nån av slynerna, tjejerna färgar ju håret hela tiden ju.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 När vi ändå är inne på det så är det några jag undrar vilka dom är. Den svarta mannen med solglasögon guldkedja och orange keps och skjorta? Den svarta mannen som sitter på en bmxcykel? Och mannen med en bandana för munnen och en ak47:a (?) i handen. Någon som vet vilka dessa tre är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
solle Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 När vi ändå är inne på det så är det några jag undrar vilka dom är. Den svarta mannen med solglasögon guldkedja och orange keps och skjorta? Den svarta mannen som sitter på en bmxcykel? Och mannen med en bandana för munnen och en ak47:a (?) i handen. Någon som vet vilka dessa tre är? aa dem e med i the ballas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Den där blonda tjejen ser sexig ut i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Den där blonda tjejen ser sexig ut i alla fall. Det är bara ett spel... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Kanske skulle vara det i verkligheten, men i ett spel vetefan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 När vi ändå är inne på det så är det några jag undrar vilka dom är. Den svarta mannen med solglasögon guldkedja och orange keps och skjorta? Den svarta mannen som sitter på en bmxcykel? Och mannen med en bandana för munnen och en ak47:a (?) i handen. Någon som vet vilka dessa tre är? Han på BMX cykeln kan vara big smoke. De med näsdukar för munnen är antagligen bara gängmedlemmar. Kanske är den blonda tjejen nån på stan bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Han på BMX cykeln kan vara big smoke. De med näsdukar för munnen är antagligen bara gängmedlemmar. Kanske är den blonda tjejen nån på stan bara. Han på cykeln är nog knappast Big Smoke, han finns ju redan med på en bild och ser helt anorlunda ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 det e visst big smoke på bmxen han med oranga klädar tror jag är CJ.. man kan ju ha glasögon och mustache å sånt.. sen finns det ju orange sjorta nånstans har jag för mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 För att lösa problemet så ska jag berätta sanningen....alla är CJ bara att han är utklädd på varje bild....punkt slut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 HAHAHAHAH!!! DE DÄR VA DAGENS!!! : big smoke på cykeln!? asså ä re bara typ dagisbarn på de här forumet elle? alla skrive så dumma töntiga komentarer och gissningar!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
donrosa Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 har sagts många gånger att det är mest barn under 12 här... han i orange är cj han med ak47 är förmodligen bara en gängmedlem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 tjejen heter Rochelle, men finns inte med i spelet, hon är bara omslagbrud Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 HAHAHAHAH!!! DE DÄR VA DAGENS!!! : big smoke på cykeln!? asså ä re bara typ dagisbarn på de här forumet elle? alla skrive så dumma töntiga komentarer och gissningar!! Ja, du framstår själv som mycket mogen. Mycket mogen indeed. Dom tre är ju hur som hellst knappast med i Ballas vem det nu var som skrev det. Dom har ju gröna kläder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 HAHAHAHAH!!! DE DÄR VA DAGENS!!! : big smoke på cykeln!? asså ä re bara typ dagisbarn på de här forumet elle? alla skrive så dumma töntiga komentarer och gissningar!! Du höjer verkligen standarden på detta forum men sådana här mogna och välformulerade inlägg... not Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) HAHAHAHAH!!! DE DÄR VA DAGENS!!! : big smoke på cykeln!? asså ä re bara typ dagisbarn på de här forumet elle? alla skrive så dumma töntiga komentarer och gissningar!! HAHHAHA, AZZå ÄRe ZÅ? sHIT Azzzzå, TUr att inte vi två Ä dagizbarn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! * Ironi. Redigerad 14 november, 2004 av Kattla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts