xhilla Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Vart någonstans i Los Santos finns flygskolan? Kan nämligen inte gå in på Los Santos International Airport utan ett certifikat och de hänvisar till en flygskola för att ta certifikatet. SNÄLLA HJÄLP SNABBT! Fixade topictiteln. /Topp3 Redigerad 13 november, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Vart någonstans i Los Santos finns flygskolan? Kan nämligen inte gå in på Los Santos International Airport utan ett certifikat och de hänvisar till en flygskola för att ta certifikatet. SNÄLLA HJÄLP SNABBT! den e på las venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Vart någonstans i Los Santos finns flygskolan? Kan nämligen inte gå in på Los Santos International Airport utan ett certifikat och de hänvisar till en flygskola för att ta certifikatet. SNÄLLA HJÄLP SNABBT! det finns ingen flygskola i LS, den finns i LV, sista ön, och om dusöker så vet du.. om du söker hittar du även ett sätt att ta dig in på LS flygplatsen utan certifikat. edit: orka märka ord, men: Gilded_C_unt, den ligger väll förfan inte PÅ las venturas? =P Redigerad 13 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xhilla Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Hur tar jag mig in på flygplatsen utan certifikat? Har letat som en galning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Hur tar jag mig in på flygplatsen utan certifikat? Har letat som en galning. sök här på forumet har ja ju sagt, då får du veta, men eftersom du antagligen kommer posta ett till inlägg här där det står typ "men hur gör jag då?" så säger ja det istället. du ställer en bil vid den låga muren sen hoppar du upp på bilen och över muren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 det finns ingen flygskola i LS, den finns i LV, sista ön, och om dusöker så vet du.. om du söker hittar du även ett sätt att ta dig in på LS flygplatsen utan certifikat. edit: orka märka ord, men: Gilded_C_unt, den ligger väll förfan inte PÅ las venturas? =P gå och ät ap-hjärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xhilla Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Tack för svaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 gå och ät ap-hjärna ja blev lite sugen när ja såg din avatar faktiskt. bara rädd för att ja inte ska bli mätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xhilla Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Tänkte ställa en ny fråga här igen, ville inte öppna en ny topic och förstöra forumet Hur många uppdrag ungefär ska man klara för att öppna nästa ö? Är alltså på Los Santos nu, köpte spelet + PS2 Model K idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Tänkte ställa en ny fråga här igen, ville inte öppna en ny topic och förstöra forumet Hur många uppdrag ungefär ska man klara för att öppna nästa ö? Är alltså på Los Santos nu, köpte spelet + PS2 Model K idag 27 uppdrag tror jag det är.. eller 28. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Tänkte ställa en ny fråga här igen, ville inte öppna en ny topic och förstöra forumet Hur många uppdrag ungefär ska man klara för att öppna nästa ö? Är alltså på Los Santos nu, köpte spelet + PS2 Model K idag tills du kommer till andra ön så många uppdraqg är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Asså så svårt kan det inte väll vara att lista ut att man ska ställa en bil vid muren för att komma över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts