notorius Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 det är så att jag inte har fått någon flyglicens än men man kna ju ändå förflytta sig med flygplan. efter starten så kan man välja att hoppa av och då har man fallskärn men hur öppnar man den? Har tryckt på alla knappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Om du har en fallskärm trycker du på ring, ev. håller inne den i kanske en sekund eller så, tills den har öppnats. Så svårt är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ring? Analog eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Ring. Cirkel. O. Kalla det vad du vill, det är en röd svart knapp med en röd ring längst till höger på kontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Ring. Cirkel. O. Kalla det vad du vill, det är en röd svart knapp med en röd ring längst till höger på kontrollen. är det en svart knapp som är röd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 är det en svart knapp som är röd? haha... ja garvade fan där.... tack för att du gjorde dagen ljusare för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 haha... ja garvade fan där.... tack för att du gjorde dagen ljusare för mig haha varsågod, det hade ju å andra sidan gått max 59 sekunder av dagen när du posta det där inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 haha varsågod, det hade ju å andra sidan gått max 59 sekunder av dagen när du posta det där inlägget nej... klockan va 23:56 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 nej... klockan va 23:56 då Gilded_C_unt Posted: Nov 14 2004, 00:00 QUOTE (Rockaway @ Nov 13 2004, 23:56) är det en svart knapp som är röd? haha... ja garvade fan där.... tack för att du gjorde dagen ljusare för mig hmmhmm. min klocka var iaf nydag =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Gilded_C_unt Posted: Nov 14 2004, 00:00 QUOTE (Rockaway @ Nov 13 2004, 23:56) är det en svart knapp som är röd? haha... ja garvade fan där.... tack för att du gjorde dagen ljusare för mig hmmhmm. min klocka var iaf nydag =P men de står 23:56 för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 men de står 23:56 för mig aja deal, det är ju roligare om ja lyser upp en dag det redan gått nästan 24 timmar av en en som det har gått mindre än 60 sek av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackan 46 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 fan va kul ni har..tjötar om tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 fan va kul ni har..tjötar om tiden.. de e faktiskt kul jaja, nothing to see here, move along... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 fan va kul ni har..tjötar om tiden.. vafan ska man annars göra halv ett? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Spela SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Spela SA. kan inte... e typ fast... cop wheels och de där från poliserna, kommer inte riktigt ihåg va de e man ska göra, men i "filmen" före själva uppdraget ska dom typ grilla... vet ni vilket ja menar? hur ska man göra på båda... dom e ju omöjliga :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts