rosenberg Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag o brorsan skulle lira Multiplayer. Brorsan och jag hade svärdfight. Sen hög jag huvudet av brorsan och när multiplayern var över var hans huvud fortfarande borta och blodet rann hela tiden. Hans hälsa påverkades inte av detta utan nu glider man runt på stan utan huvud och blodar ner över allt. Kolla bilderna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jo, jag har läst om den buggen, så lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rosenberg Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Kolla en till bild här: "Huvudlöse Samurajen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 haha...Den huvudlösa samurajen! lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 haha fan va coolt om man kollar i video om uppragen så se man cj stå och bloda ner stället! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 jag savade med hans huvud avhugget men nästa dag när jag skulle loada om så var hans huvut tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 vart finns den där multhiplayer ikonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 vart finns den där multhiplayer ikonen? (Offtopic Mankan) Fett coolt funkar det med armar? Skulle se fett nice ut med en gubbe utan armar och huvud som gick runt på stan. Fast då skulle man inte kunna skjuta någon Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 visste ej att man kunde ha svärd fight..skulle nån kunna tala om vart det var!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 När jag och min lille bror körde multi player så stog vi på en båt på väg till Las Venturras då tryckte jag L1 så att dem kysser varrandra då försvann min brorsas gubbe, CJ stog och pussades i luften och när "cut scenen" var slut så kunde min brorsa gå på botten av havet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) En fråga: var hittar jag samurajsvärdet? Måste ju prova buggen Redigerad 14 november, 2004 av DistortionSleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 så vitt jag vet finns den i en liten gångtunnel i SF... umm... typ centralt, väster om garaget, något norrut... vet inte exakt var just nu ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rosenberg Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 vart finns den där multhiplayer ikonen? Om du vet var baseball fälten finns i SF så ligger det en parkeringsplats rätt nära. Gå rakt in där och gå rakt fram ser du en MP ikon som har två röda gubbar som utformnad. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Här är en karta på alla Multiplayer ikoner, Vita är Rampage och röda är Free Roam: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts