JoinAS Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 jag och min kompis satt o spelade GTA SA two player mode.... när vi var ute i vattnet med en båt utanför San fierro nära Las ventura så kysste jag min kompis ... När jag gjorde det så försvann min kompis.... vi letade länge.... tillslut hittade vi han undervattnet... han kunde springa och hoppa o skjuta undervattnet vi testade igen fast nu fick han kyssa mig på båten... Det blev samma sak för mig hehe ! testa.... det funkade för mig... jag lovar ! Nästa gång ska jag nog skjuta en sköldpassa o se vad som händer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Har hänt mig med... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 skit kul ! särskilt om den som är under vattnet trycker på select så man bara ser han.... en upplevelse man inte får missa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 samma har hänt mig =D de va rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 kan man kyssa folk på gatan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 kan man kyssa folk på gatan? vadå... andra som typ styrs av spelet eller va man ska säga? eller den andra spelaren? man kan bara pussa den andra spelaren... så vitt jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 låter en aning sajko, man borde fan kunna göra vad man vill med alla.. duvet såna sjuka grejer som man ser på efterlyst, eåna värdetransportet och sånt duvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 hehe de hände mig då min polare på nått sätt slet ut mig ur ett flygplan på vattnet, då for jag ner på botten och sprang och hoppade omkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nojjan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 kan man springa runt i hela SA i two player mode? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) kan man springa runt i hela SA i two player mode? Japp... Hela San Andreas... Coolt, faktiskt... Dessvärre kan man bara ha en bil, dock kan den ena ha... *SPOILER* jetpack... Redigerad 14 november, 2004 av PETsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Detta har aldrig hänt mig..kanske för att jag aldrig har åkt båt på Two player mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts