Telus Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 jag har tröttnat på vice city....det finns nästan inget roligt att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 ta en motorcykel och bara cruisa rundor, det är svingött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 HÅLLER MED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 jag har tröttnat på vice city....det finns nästan inget roligt att göra!!! Håller med till 100%!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 finns ju as myck å göra.....döda...komma till nya ställen.....få bättre tider på playgrounds......få 100 %.....pcj och packer är en kul kombination... men framförallt:Polis Jakter roligast med 3-4 stjärnor och en motor cykel..................... VVICE CITY TAR ALDRIG SLUT MOHAHAHAHAHA................................... oj.....kom av mig lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Ja just det jag brukar ta en motor......och skuta lite människor o bli jagad he he svin kul!!dra runt öarna på baken mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 klart man tröttnar på ps2... utan mods mm. Jag har inte tröttnat på GTA3 än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Anledningen till att en del börjar tröttna på VC tror jag är att det är så likt GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Anledningen till att en del börjar tröttna på VC tror jag är att det är så likt GTA3. Japp Fast när det kommer till PC då blir det sk*t roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Anledningen till att en del börjar tröttna på VC tror jag är att det är så likt GTA3. ja men jag hann inte ens tröttna på gta3........så då lär det ju inte spela nån roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag har aldrig spelat ett spel som håller så länge som GTA3 och Vice City i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag har aldrig spelat ett spel som håller så länge som GTA3 och Vice City i alla fall... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Jag har aldrig spelat ett spel som håller så länge som GTA3 och Vice City i alla fall... pro evolution soccer håller längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 vice city går nästan inte att trötna man kan göra så mycket ta en cross hoppa lite eller vad fan som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 vice city går nästan inte att trötna man kan göra så mycket ta en cross hoppa lite eller vad fan som helst! just det det går inte tröttna på vice city muhahahahahahahahahahahahahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zeake Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Ja håller med dig MadeMan...när det kommer till PC blir det sk*tkul! *väntar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell-man Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 hur kan man tröttna på gta-vice city de är ju fan ett av de roligaste spelen någonsin. de går ju fan inte att tröttna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Har man klarat det till 100% så finns det ju inte så mycket man kan göra... Då kan man bara fuska eller nått.. Kan ju inte bara åka MC tills det kommer ut till PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts