Eas88 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag har hört ett rykte om Gta Vice city att dom ville ha en stad där det finns mycket knark. Så dom gjorde en undersökning isverige. Så i Karlskrona finns det en by som heter Lyckeby. Så tänkte Rockstar att dom skulle ta med Lyckeby och lite till runt om. Jág undra om det är någon annan som har hört samma sak som jag. Vill gärna veta det. Jag hörde det av en kompis. MVH//Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 de låter inte särskilt troligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Hahahaha, om du är seriös så kan jag lätt säga dig att det där är storfetlögn! Alltså seriöst, haha, sry men fyfan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 tror ej det rockstar: sweden? helsinki? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hmmm, låter som en stor fet lögn tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Dagens lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Fyfan..HAHAHA hur fan kan det finnas en by i en stad? Redigerad 14 november, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Rockstar vet inte ens att det finns ett land som heter Sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag har hört ett rykte om Gta Vice city att dom ville ha en stad där det finns mycket knark. Så dom gjorde en undersökning isverige. Så i Karlskrona finns det en by som heter Lyckeby. Så tänkte Rockstar att dom skulle ta med Lyckeby och lite till runt om. Jág undra om det är någon annan som har hört samma sak som jag. Vill gärna veta det. Jag hörde det av en kompis. MVH//Andreas Och din kompis är världens mytoman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Claesson Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag har hört ett rykte om Gta Vice city att dom ville ha en stad där det finns mycket knark. Så dom gjorde en undersökning isverige. Så i Karlskrona finns det en by som heter Lyckeby. Så tänkte Rockstar att dom skulle ta med Lyckeby och lite till runt om. Jág undra om det är någon annan som har hört samma sak som jag. Vill gärna veta det. Jag hörde det av en kompis. MVH//Andreas Skulle inte tro det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 hur fan kan det finnas en by i en stad? HAHA klockrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 hihihi Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus the cool guy Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 eeeeh ?? ok?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maximus Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 karlskrona. f*n va blåst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Knäppaste jag har hört, om det där med lyckeby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts