jeppan Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 off topic som fan, hoppas att ni blir varnade, chatta kan man göra på irc, msn, icq osv osv.. ;)pussizzaj *tihi* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 tillbaks till samtalsämnet (stavning) ... jag ställde mig vid nån kille som frågade om jag ville... kommer aldrig på vad de heter men när man typ gungar i bilen me nån brud & ska trycka på olika knappar ni fattar nog. Ja tryckte högerpil o då såg man att de höll på bakom en mur med samma som i dedär uppdraget ... säkert flera som känner till 'et men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Allt det sades innan spelet kom ut. Bara 1, 4, 6 och 7 är sanna påståenden. Stämmer, men på ett uppdrag, "family reunitings" hette det om jag inte minns fel, då precis när man åker in på gården och de sitter en polis på huven, så tar dom rotorbladen som vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 8. - Poliserna använder helikoptrarnas rotorblad mer effektiv. ??? Ja! *Spoiler* I ett uppdrag så blir man jagad av poliser på motorcykel/bil/helikopter! I slutet av uppdraget så kommer helikoptern mot en med rotorn nerkörd i marken. Bilen (som styrs av CPU:n då man bara skall skjuta med en AK:47) vänder och hoppar igenom en skylt! *Spoiler* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts