Spiningblade Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Hur många hoods ska man ta över för å kunna gjöra mission för Sweet igen? jag har typ tagit över 5 stycken hoods börjar bli seggt och jobbigt nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Typ halva Los Santos. Men det är bara ta över, och ta över, för Sweet ringer dig så fort du har tillräckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Typ halva Los Santos. Men det är bara ta över, och ta över, för Sweet ringer dig så fort du har tillräckligt. Okej tack så mycket ja ska ta över mega mykket nu synd bara att dom ända som kör runt just nu är snutar bara dom blir så sura när man börjar skjutA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag har tagit över ALLT utom det lilla området i Norr nära Winewood! Men jag har klarat Storyn då! men undra om man får något när man har tagit över allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag har tagit över ALLT utom det lilla området i Norr nära Winewood! Men jag har klarat Storyn då! men undra om man får något när man har tagit över allt? Har du tagit över det där sista Vagos territoriet i LV vid båtskolan? För jag har allt i LS och har kontroll över 98.64 % av alla territorium... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Okej tack så mycket ja ska ta över mega mykket nu synd bara att dom ända som kör runt just nu är snutar bara dom blir så sura när man börjar skjutA! hade också problem me det, men dom burkar lägga av även om man har 2+ stjärnor.. sen äre braa å jobba vidare.. det känns lättare, man får rutin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Money Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Du ska ha över 35% av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Outlez Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 ja har tagit över hela LS vagosstället i LV och dom lila(Glömt namnet ) i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 ja har tagit över hela LS vagosstället i LV och dom lila(Glömt namnet ) i SF lila=balls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 lila=balls ballas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts