yoonaz Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 nån som har nåt tips om hur man ska klara uppdraget "up, up and away!" ?? (när man ska sno en helikopter, jag blir bara pepprad av militären hela tiden..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 nån som har nåt tips om hur man ska klara uppdraget "up, up and away!" ?? (när man ska sno en helikopter, jag blir bara pepprad av militären hela tiden..) Lätt, skjut tillbaka. ha med dig full armor och liv. Förresten ska du inte glöma den trogna m4:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoJJeBonGo Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Lätt, skjut tillbaka. ha med dig full armor och liv. Förresten ska du inte glöma den trogna m4:an. jag tog med mig M4:an och det funka fin fint....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
G_T_A Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag åkte och köpte mig en Micro SMG hämta jetpacken åkte up dit och snodde helikoptern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag åkte och köpte mig en Micro SMG hämta jetpacken åkte up dit och snodde helikoptern. gjorde också det, det är nog bästa taktiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag åkte och köpte mig en Micro SMG hämta jetpacken åkte up dit och snodde helikoptern. Hade inte den då och det förstör det roliga uppdraget väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoonaz Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 var finns M4:an och jetpack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Alla sa att det var skit svårt , uppdraget var skit enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts