vigge Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 man kan inte ändra på en dvd-skiva hur som helst, det är inte en omskrivbar skiva man kan ju ändra och bränna en ny (om man har ett moddat ps2 det vill säga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nomic Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 kanske skulle pröva att göra en ändrad backup av mitt SA, har ett moddat ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Käppen (cane) står under gifts. Nån som provat att ge käppen till nån av sina flickvän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nomic Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Käppen (cane) står under gifts. Nån som provat att ge käppen till nån av sina flickvän? offtopic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hoppas det är felet För då ska ja åka sådär sen ja ska dejta henne sådära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Ingen som kan försöka hitta fram nått mer om skateborden...typ texturer eller få in den i spelet på nått sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Exicuiter Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Vad behövs för att bränna GTA:SA jag har dvd brännare och brännbar dvd skiva men behövs nått mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Vad behövs för att bränna GTA:SA jag har dvd brännare och brännbar dvd skiva men behövs nått mer? Högst olämpligt att tala om warez i detta forum! *report* http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=18429 Redigerad 16 november, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nomic Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 ett chippat ps2 och den utrustningen du har, ladda inte ner det bara, supporta rockstar genom att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Tycker vi inte gör nått skärskilt olagligt...han har juh originalet och ska bränna det för att använda till eget bruk...i svenska lagboken står det iaf att det är 100% lagligt. Dessutom är detta viktigt...alla här vill juh veta hur skateborden funkar och om det ens går att få fram den...detta är alltså i vetenskapligt syfte! Redigerad 16 november, 2004 av CrAcKmAn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Tycker vi inte gör nått skärskilt olagligt...han har juh originalet och ska bränna det för att använda till eget bruk...i svenska lagboken står det iaf att det är 100% lagligt. Dessutom är detta viktigt...alla här vill juh veta hur skateborden funkar och om det ens går att få fram den...detta är alltså i vetenskapligt syfte! Är det inte olagligt att ändra material såsom detta? Stog det inte i alla gamla spel till PS att det var olagligt i alla fall? Förresten, för i alla fall min skull, stava 'ju' 'ju' och inte 'juh'. Snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 för det första är det väl inte olagligt att "modda"...och det du syftar på är nog video/dvd filer antar jag. För det andra tänker jag inte ändra ett skit på hur jag skriver för din skull...gamal vanna och så fåre va...ingen ska bestämma hur jag skriver ett ord....iaf inte du ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Det där var hårda ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Man får säkerhetskopiera sina inköpta program/spel för eget bruk. Att ändra på spelet är fullt lagligt, dom flesta spelutvecklare har ju till och med stöd i form av program just för att modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts