nomic Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) jag har upptäckt en sak som kan vara förklaringen till att skateboard inte finns med i spelet, detta efter att rykten om att den skulle finnas med i weapons.dat filen så kollade jag igenom den och upptäckte något (kanske) fasansfullt, well, well.... kolla själva och droppa en comment om eran teori om det kan påverka något kolla detta lilla tecken: # som står framför skateboarden och framför kategorierna, de enda sakerna som inte ska synas i spelet OBS! RÖDA PILEN Redigerad 13 november, 2004 av nomic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Var? står det inget i spel filerna Var man hittar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nomic Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 uptäckte just att detta stod framför en massa andra grejer som funkar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 jag har upptäckt en sak som kan vara förklaringen till att skateboard inte finns med i spelet, detta efter att rykten om att den skulle finnas med i weapons.dat filen så kollade jag igenom den och upptäckte något (kanske) fasansfullt, well, well.... kolla själva och droppa en comment om eran teori om det kan påverka något kolla detta lilla tecken: # som står framför skateboarden och framför kategorierna, de enda sakerna som inte ska synas i spelet OBS! RÖDA PILEN har du tagit bort # och fått fram skateboarden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nomic Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 nej, men jag läste filen och trodde att det kunde vara fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Parzival Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Då borde det finnas någon skateboard nånstans i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Kanske får den när man klarat 100 %..vem vet...återstår att se...eller så får nin fortsätta röja bland hela cdns filer och lista ut var den är och varför vi inte fått se den än? Föresten kolla där man ser alla vapen...va är "FREEFAL_BOMB" för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Dom tog väl bort skateboarden i sista sekund eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Dom tog väl bort skateboarden i sista sekund eller något. Kanske inte funkade till 100% med den så de ville inte ha nån försening så tog de bort det....? Ganska trolig teori faktist. Kanska ska ta och maila R* om jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Ser ändå ut som att skateboarden har en model, så det är mycket möjligt att man kan få den om man tar bort # - om man hittar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Ser ändå ut som att skateboarden har en model, så det är mycket möjligt att man kan få den om man tar bort # - om man hittar den. Skulle det vara så så måste man juh oxå lista ut vart den ligger...om det inte nu är så att folk på gatan kommer använda dom som t ex cyklarna. Men ta tro inte att det kommer flyta på perfekt....finns juh stor chans att det hänger sig eller buggar ner allt o s v...o s v..... Det är juh kanske därför rockstar tog bort den för att den ej funkade perfekt och att de inte ville försena spelet...detta (#) kan alltså vara R*'s snabba problemlösare helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Kanske får den när man klarat 100 %..vem vet...återstår att se...eller så får nin fortsätta röja bland hela cdns filer och lista ut var den är och varför vi inte fått se den än? Föresten kolla där man ser alla vapen...va är "FREEFAL_BOMB" för något? hmm ingen som ahr klarat 100% har sett någon skatebord eller så. Freefall bomb är antagligen satchel charge eftersom den saknas i den listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 eftersom readen med skateboard-"inställningarna" är kommenterad, kan den inte finnas i spelet. dessutom tror jag inte att det räcker med att avkommentera raden, man måste ju lägga till kod som gör att den kan htitas någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 eftersom readen med skateboard-"inställningarna" är kommenterad, kan den inte finnas i spelet. dessutom tror jag inte att det räcker med att avkommentera raden, man måste ju lägga till kod som gör att den kan htitas någonstans hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 den kanske e easteregg eller nått, kanske finns i nåt hål i en byggnad man kan hoppa in i eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 hur menar du? raden med där skateboarden defineras är kommenterad, vilket gör att spelet skiter i att "ta med den". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 raden med där skateboarden defineras är kommenterad, vilket gör att spelet skiter i att "ta med den". jaha....shit asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 har du tagit bort # och fått fram skateboarden?? man kan inte ändra på en dvd-skiva hur som helst, det är inte en omskrivbar skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 det fins ju en rullstol på stranden vid "beat the cock" ( där man ska simma,cykla osv), fast man kan inte ta den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hur kan man kolla det där, förlåt om jag är lte efter men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts