VickeX Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 LOL, Passar bra att starta denna topic med.. det är nämligen så att när jag satt och lirade. så ramlade jag av i ett hopp. (på fontänen vid filmstudion) och min älskade PCJ 600 flög in på det gröna huset's gård.. jag tänkte självklart hämta den,.. men ack o V jag gick för nära muren Och då komm jag IN I MUREN och kunde sedan gå ut igen. samma sak på andra sidan Inte det roligaste direkt men det är en för jävulskt stor bugg (Detta uptäktes på Xbox versionen, Oskarofrya kollade om det var likadant på PC versionen, Svar: JA) Kanske editerar upp en video hit som han skickar tillmig just nu på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Japp, det är helt sant! Och på en sida ov muren kan man gå ända till Skimmern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Till skimmern? :S Kan man gå i muren till filmstudion också? men du kan väll atacha filmen.. det är ju ändå du som har "orginalet" Men det är iaf roligt att köra in dit med PCJ... testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Låter coolt, men e de så för PS2 spelare åsså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Du kan väll kolla.. om du ha PS2 asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts