SAAB Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 När man kör uppdraget Vertical bird så står det hur man kör. den är myyyyycket snabbare än den snabbaste helikoptern. jo jag såg det men tycker att jag gör som man ska men det går inte snabbt ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 vart är den stora hangarn? eller har ni en karta över det? Lägg ut en karta så kan jag markera var den ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 jo jag såg det men tycker att jag gör som man ska men det går inte snabbt ändå... Antagligen för att du flyger gögt för då känns alla plan slöa eller är det bara jag som är kung på planen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 nä jag flög skit lågt... Mulla hangaren ligger vid din flygplats i LV... Mitt emot huset där du sparar. Gå nära dörren så öppnas den. Om du köpt den förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 nä jag flög skit lågt... Mulla hangaren ligger vid din flygplats i LV... Mitt emot huset där du sparar. Gå nära dörren så öppnas den. Om du köpt den förstås. men den är för liten jag får inte ens plats med huntern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 men den är för liten jag får inte ens plats med huntern ??? Får plats med 3 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 alltså du ska gå rakt över startbanan...där mittemot huset finns en hangar som du kan använda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 hittade ingen bättre karta kan du snälla sätta en punkt där hangarn ligger? http://gtadomain.gtagaming.com/2pmap.html redigera och skicka här tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 alltså du ska gå rakt över startbanan...där mittemot huset finns en hangar som du kan använda... hur många hangar finns det där då? har jag gått in i fel garage? jag vet hangarn som är i min hus eller bakom vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts