mulla Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Jag gjorde en flygtävling bredvid flygplatsen i Las Venturas och jag fick en Hydra. Man måste gå igenom det röda ringarna men kan man göra så att den sparas nånstans? har en flygplats men vet inte vart jag ska lägga den för att den ska sparas Redigerad 13 november, 2004 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Flygplans kyrkogården där finns en stor hangar spara den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag gjorde en flygtävling bredvid flygplatsen i Las Venturas och jag fick en Hydra. Man måste gå igenom det röda ringarna men kan man göra så att den sparas nånstans? har en flygplats men vet inte vart jag ska lägga den för att den ska sparas *SPOILER* Kanske Annars får man Hydran Permanent när man gör ett uppdrag för Toreno där man snor den från hangarfratyget i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Flygplans kyrkogården där finns en stor hangar spara den där men vart ligger den? snabbt behöver snabb hjälp snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Tror inte man kan spara ett flygplan för den delen, finns ingen "garage" som är så stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Men vad är det här då http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=157567 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Tror inte man kan spara ett flygplan för den delen, finns ingen "garage" som är så stort. Jo på flygplanskyrkogården finns det en stor hangar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) jo det kan man.... om du köpt den övergivna flygplatsen i LV finns där ett "flygplans-garage" ! EDIT: haha alla 3 svarade samma sak på samma minut Redigerad 13 november, 2004 av phil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Tror inte man kan spara ett flygplan för den delen, finns ingen "garage" som är så stort. Det finns en hangar i flygplatsen man köper, titta till vänster om det lilla garaget, där är ett som är stort nog att ta 4 shamal/hydra eller vad man nu vill ha. Redigerad 13 november, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 En aning off-topic men vet någon om AT-400 flygplanet går in där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 En aning off-topic men vet någon om AT-400 flygplanet går in där? beror på hur bredd den är mellan vingspetsarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 men vart kan jag hitta at 400? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jo på flygplanskyrkogården finns det en stor hangar men vart ligger kyrkogården flygkyrkogården alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 men vart kan jag hitta at 400? I slutet av en flygraka (heter det så?) i Las Venturas, i en gigansisk hangar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 I slutet av en flygraka (heter det så?) i Las Venturas, i en gigansisk hangar... är det sant? vart är hangarn?????????????? jag har frågat 100 gånger men ingen har svarat! jag har klarat 89 uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) hur ser AT 400 ut? sorry för dubbelpost, skulle bara editera det här men så hände nåt annat tydligen :S Redigerad 13 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) hur ser AT 400 ut? jag har klarat spelet så ni kan säga om man har det i nåt uppdrag eller nåt.. oj sorry för dubbelpost, va inte meningen. va inte mitt fel heller tror ja, skulle bara editera det gamla :S Redigerad 13 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 kan man flygga stridsflygplanet snabbt? när jag tog de så gick det inte att flyga snabbare än en helikopter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 kan man flygga stridsflygplanet snabbt? när jag tog de så gick det inte att flyga snabbare än en helikopter... När man kör uppdraget Vertical bird så står det hur man kör. den är myyyyycket snabbare än den snabbaste helikoptern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 är det sant? vart är hangarn??????????? jag har frågat 100 gånger men ingen har svarat! jag har klarat 89 uppdrag vart är den stora hangarn? eller har ni en karta över det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts