NutCase2 Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag har klarat printing works, pole position, Interglobalfilms, kufemans cabs och malimbu club, vad ska jag göra nu...inga mission kvar....när ringer det till sissta missionet??? Måste man klara att dela ut 50 glassar fö att de ska ringa till sissta missionet....?? Ge mig tips på hur isf....det e jobbigt....snuten tar juh mig hela tiden...det e skit jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 fuska så poliserna försvinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Det ringde till mig efter att jag klarade Malibu Club.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Varge gång du får en stjärna, åk där ifrån tills den försvinner, sen är det bara att börja sälja "glass" igen. Upprepa för att klara missonet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 De e juh fett jobbigt!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Du måste klara första listan på sunshine autos innan du kommer till sista uppdraget! Man måste inte klara glass uppdraget för att varva spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag har klarat printing works, pole position, Interglobalfilms, kufemans cabs och malimbu club, vad ska jag göra nu...inga mission kvar....när ringer det till sissta missionet??? Måste man klara att dela ut 50 glassar fö att de ska ringa till sissta missionet....?? Ge mig tips på hur isf....det e jobbigt....snuten tar juh mig hela tiden...det e skit jobbigt... man måste inte klara 50 glassar........det gjorde inte jag.........men du kanske måste köra sunshine auto's uppdrag,fast jag tror inte det.... jag antar att du har gjort alla uppgdrag su kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 man måste inte klara 50 glassar........det gjorde inte jag.........men du kanske måste köra sunshine auto's uppdrag,fast jag tror inte det.... jag antar att du har gjort alla uppgdrag su kan Hmm, jag skrev nyss de!! <_< Man måste göra första listan på sunshine auto´s för att få sista uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Hmm, jag skrev nyss de!! Man måste göra första listan på sunshine auto´s för att få sista uppdragen jag börja på en reply....sen gick jag och sket...sen åt jag en macka.......sen fortsatte jag.......förlåt om det var så farligt =( orka lixom inte kolla om nån skrivit nå innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag klarade 50 glassar så fick jag sita uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 jag har klarat sista uppggraget......och har gjort 89% ........men jag har inte kört ut glass än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 KLAR...Tack till alla som hjälp mig med att komma till sissta missionet...är där nu!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Ok vad gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 30 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Gjorde första listan på "sunshine autos"! Klara till andra missionet + att man fick en ny bil....lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Gjorde första listan på "sunshine autos"! Klara till andra missionet + att man fick en ny bil....lätt! Grattis... Fan, jag vill me spela... Det har varit pajj i en dryg vecka nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Grattis... Fan, jag vill me spela... Det har varit pajj i en dryg vecka nu... Synd... har du lämnat in det? till någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 ja har läst nånstans att man inte ska köpa "Hyman Condo" förräns man har många bilar o grejor.. för annars kan man inte ha dem där eller nåt.. ja fatta inte riktigt..?? nån som kan ge mig klarhet... sen har jag fått en båt av nån när jag klara ett uppdrag.. men jag lämna den vid en strand.. e fan inte människa till att hitta den.. om jag hittar den.. finns d nånstans man kan spara den..??? hit me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 ja har läst nånstans att man inte ska köpa "Hyman Condo" förräns man har många bilar o grejor.. för annars kan man inte ha dem där eller nåt.. ja fatta inte riktigt..?? nån som kan ge mig klarhet... sen har jag fått en båt av nån när jag klara ett uppdrag.. men jag lämna den vid en strand.. e fan inte människa till att hitta den.. om jag hittar den.. finns d nånstans man kan spara den..??? hit me Det första har jag inte hört talas om... Och det andra: Vad är det för båt?? För om du har köpt hamnen så ligger det två sportbåtar där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag tror att det inte går att spara båtar men de ända båtar man behöver e vid Boatyard. En ska jag förundrar mig på iaf. Jag gjorde det sista uppdraget idag "Keep you frinds close" OCH har bara klarat 52 procent!!! NORMALT? Och hur många listor finns det på Sunshine Autos och vilka e belöningarna? Deluxo har jag fått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag tror att det inte går att spara båtar men de ända båtar man behöver e vid Boatyard. En ska jag förundrar mig på iaf. Jag gjorde det sista uppdraget idag "Keep you frinds close" OCH har bara klarat 52 procent!!! NORMALT? Och hur många listor finns det på Sunshine Autos och vilka e belöningarna? Deluxo har jag fått. Finns fyra listor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts