solle Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag har problem med de uppdraget HOMECOMING...de säger att man ska döda ala crakdeales ...men drn efter det så vet inte jag vad jag ska göra...det finns ingen kvar att döda.. kan nån vara snäll och förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Du ska jaga nån kille i en bil också, gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
solle Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Du ska jaga nån kille i en bil också, gjort det? tror inte du menar samma uppdrag som jag..det e dden uppdraget man hämtar brosan sweet från fängelset..sen ska man hem och skjuta nåra...snälla hjälp mig har hållt på 3 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Kolla på kartan efter småkvardröjande röda prickar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Efter du har dödat alla crackdealers ska du starta gängkrig genom att skjuta Ballas, klara de uppdraget igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
solle Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Efter du har dödat alla crackdealers ska du starta gängkrig genom att skjuta Ballas, klara de uppdraget igår vart finns dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 tror inte du menar samma uppdrag som jag..det e dden uppdraget man hämtar brosan sweet från fängelset..sen ska man hem och skjuta nåra...snälla hjälp mig har hållt på 3 timmar Hoppsan Tänkte på det där med maddogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) vart finns dem Crackdealerna e markerade som röda prickar på radarn, Ballas får du hitta själv, men dem har lila klädsel Redigerad 13 november, 2004 av Robbin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
solle Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Crackdealerna e markerade som röda prickar på radarn, Ballas får du hitta själv, men dem har lila klädsel jag jag vet men efter har dödat dem så ska man döda balers..var hittar man dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 jag jag vet men efter har dödat dem så ska man döda balers..var hittar man dem Överallt. Området tillhör ju Ballas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
solle Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ok konstigt dete helt tomt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nomic Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 kan vara jobbigt att hitta ibland, bara att leta och hitta ett gäng på 3 och uppåt och skjut de så får du krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts