Emil Pex Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Tjenare GTA Players Jag har gjort alla verkstad uppdragen och när man ska hitta en massa bilar så har jag hittat alla förutom en bil: Feltzer. kan någon kanske hitta en bild på en Feltzer så är jag väldigt tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Har ingen bild men kan meddela att den ser ut som en gammal Mercedes, en cab. Som en Admiral då alltså, fast mindre och utan tak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Här kommer en på momangen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Pex Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Tack Gta_Fan_4_Life Du har hjälpt mig mycke, tack så mycke ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts