anders_142 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ja stoppade in gta sa cdn i datan men ser ingen information sen ska jag ändra till att stänga av skriv skydd så man kan läsa tänkte jag men nänä så det funkar inte och jag fattar inget!? :'( alltså, förklara steg-för-steg tack inga dumma komentarer =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 dum kommentar jag vet! VARFÖR stoppade du in CD:n från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 dum kommentar jag vet! VARFÖR stoppade du in CD:n från början? han kanske vill modda sönder sitt SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 För mig som har XP, så kommer det upp vad man vill köra skivan med, då tar jag utforskaren. Så lätt är det för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 dum kommentar jag vet! VARFÖR stoppade du in CD:n från början? för att jag sett andra som stoppar in cd i datan och ser typ "monkeyman" "UFO" och sånt och ja gillar och kolla sånna grejor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 för att jag sett andra som stoppar in cd i datan och ser typ "monkeyman" "UFO" och sånt och ja gillar och kolla sånna grejor Det är det med monkeyman är lögn. Om jag hade varit du hade låtit det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 asså jag får upp datan men jag kan inte typ öppna main scm eller aerican.gxt så jag kan söka vidare efter monstrena (bigfoot osv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 asså jag får upp datan men jag kan inte typ öppna main scm eller aerican.gxt så jag kan söka vidare efter monstrena (bigfoot osv) du måste ha mission builder för att kolla på dem filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 han kanske vill modda sönder sitt SA. Kan man modda PS2-spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Kan man modda PS2-spelet? Jepp men det är mycket svårare än på pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 jag som tycker det är svårt till PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 hur får man tag på mission builder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jepp men det är mycket svårare än på pc. Har du gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Main.scm kan du öppna med anteckningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 nu har jag öppnat main.scm iaf men det som syns är bara massa fyrkanter hur ändrar jag det till läslig text för människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 nu har jag öppnat main.scm iaf men det som syns är bara massa fyrkanter hur ändrar jag det till läslig text för människor? hade för mig att man ska ändra kodningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) hade för mig att man ska ändra kodningen. ¨hm ok... fan ja skiter i det här nu det enda jag ser är en massa fyrkanter och jag vill se om rockstar har lagt in roliga saker med mera... kort stubin! Redigerad 13 november, 2004 av anders_142 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Main.scm kan du öppna med anteckningar. Du måste decompila den för att se koden!! Redigerad 13 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 HAHAHA! Är du dum eller? Du måste decompila den för att se koden fattar du väll! hur fan decompilar man main.scm??? program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 hur fan decompilar man main.scm??? program? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=20343 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts