Bullet Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) Nej va fan jag håller mig till nalle phu.. 1 Nalle puh och flodhästen Sven på nya äventyr 2 Gta sa 3 Halflife 2 4 Doom 3 5 Halo2 så d så! Redigerad 17 november, 2004 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) 1. Halflife2 OÄNDLIGA multiplayermöjligheter. samt mycket bra och intressant story! håller FÖRALLTID!! 2. Halo2 Rätt schysst story samt mycket bra multiplayermöjligheter, håller länge. 3. GTA: SA story ytor, schysst gameplay, dock rätt tama multiplayermöjligheter. för lite uppdragsmöjligheter de flesta uppdrag också aldelles för lätta, knappt någon utmaning. blir tråkigt efter storyn. -The almighty Grötmannen has spoken- Redigerad 17 november, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 1. Halflife2 OÄNDLIGA multiplayermöjligheter. samt mycket bra och intressant story! håller FÖRALLTID!! hl2 multiplayer? har jag missat nåt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 halflife 2 kommer bli mer populärt efter alla cs nördar hoppar över till cs source..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 blir nog rätt jämnt. men jag undrar varför dom som äger en ps2 och aldrig spelat xbox och halo sitter och säger att spelet suger bara för att det inte kommer till deras konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 igenteligen så är GTA:sa helt annat spel doc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 halflife 2 kommer bli mer populärt efter alla cs nördar hoppar över till cs source..... CS: Source är ett helt annat spel... helt annan stil, helt annan känsla, helt annan kontroll.... så man behöver knappast va cs nörd för att gilla CS: Source. CS: Source är det mest välgjorda lättspelade roligaste spelet jag någonsin spelat!! -The almighty Grötmannen has spoken- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts