JoJJeBonGo Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Säger bara San Andreas! klockrent utan tvekan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Själv tror jag Halo2, tyvärr. Sist tror jag faktiskt SA kommer, tyvärr. ehhh om inte sa så LÄTT UTAN TVEKAN HL2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Haha. Nalle puh och flodhästen Sven på nya äventyr vinner lätt. ord på det.. så jävla bra.. ragdoll också.. nalle phu serien äger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 GTA:sa e de bästa spelet ja spelat!! så underbart! men ja tror att Hl2 e snäppet värre! bara att vänta tills på tisdag när man kommer hem från praktiken o förhoppningsvis om de har kommit o mamma hämtat de så e de bara lira o se om de klår GTA:sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Parzival Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 HALO är så jävla värdelöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
homie_boy Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) men snacka inte skit... visst jag gillar gta sa mer än halo men man måste ändå erkänna att halo är ett skitbra spel.. har redan fått jävligt bra betyg från alla sidor.. varför halo är så bra? det är helmaxad action rakt igenom och man kan köra live och multiplayern och grafiken är imponerande... dessutom så har spelet ett bra soundtrack och en bra story.. ni kanske inhte gillar den sortens spel men ni kan iaf försöka fatta att alla inte tycker som er..! det finns dessutom mer spel som kan bli årets spel.. detta är väl dom självklara nominerade: (enligt mig) GTA San andreas Halo 2 Doom 3 - den bästa grafiken ett pc spel har haft hittils.. ett otroligt skräckspel med imponerande grafik och fräck story och fet action Halflife 2 - har visserligen inte kommit ut men lär väl ha samma standard som resten av spelen Redigerad 13 november, 2004 av homie_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Detta är ju pinsamt att du tror på Halo2? Man kan ju bara gå in på Webbhallen.se och kolla På GTA sa som har 107i röster VC har ju 245 men det e ju 3 år gammalt men jag har inte sett något spel som har mer än 50 i röster. Så med andra ord: GTA San Andreas kommer totalkötta Halo2 och Half Life 2... För folk tycker GTA e bäst speciellt med friheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 jag tror att HL2 vinner och efter det SA, men det beror ju helt på vilka som tar fram årets spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Bara jag och homie_boy som gillar/gillade Halo? Det var ju skitkul... Visserligen lär HL2 och SA äga mer än Halo2... Need For Speed Underground 2 som ingen tidigare nämnt i denan topic lär inte bli årets spel, men fyfan vad kul det lär va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Har inte spelat något av dom spelen tror på gta san andreas. dessutom gillar jag såna spel mer än "halo typen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Half-Life 2 är föråldrat, tekniken har hunnit bli gammal. Samma sak är det med Halo 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) HL2 pwnz Half-Life 2 är föråldrat, tekniken har hunnit bli gammal. Samma sak är det med Halo 2. ja det är precis vad det är ? Redigerad 14 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 HL2 självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Ninja Gaiden borde vinna, inget spel kommer inärheten av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Doom 3 - den bästa grafiken ett pc spel har haft hittils.. ett otroligt skräckspel med imponerande grafik och fräck story och fet action Skulle vilja säga att Far Cry har bättre grafik och är dessutom roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Jag tror tyvärr att SA tilltalar en lite bredare publik än Halo 2, och kommer därför sälja mycket bättre. Jag tycker dock att Halo äger mer än de GTAspel jag spelat (dvs inte SA), och det står jag för ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Doom 3 - den bästa grafiken ett pc spel har haft hittils.. ett otroligt skräckspel med imponerande grafik och fräck story och fet action Tycker doom3 är lite enformit tex. man går i en gång kommer till nåt ställe blir mörkt kommer fram ett monster dödar han. kommer till nästa gång blir mörkt kommer ett monster samma samma sak hela tider... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Tycker doom3 är lite enformit tex. man går i en gång kommer till nåt ställe blir mörkt kommer fram ett monster dödar han. kommer till nästa gång blir mörkt kommer ett monster samma samma sak hela tider... Precis, och efter en timme förutser man monstrena och blir inte rädd längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Half-Life 2 är föråldrat, tekniken har hunnit bli gammal. Samma sak är det med Halo 2. Bullshit att tekniken är gammal, fysiken (och grafiken till en viss del) är fortfarande det bästa jag sett i ett spel... Tror att Half-Life 2 kommer bli GOTY, med Halo 2 och SA tätt bakom sig. Och ni som säger att Halo 1/2 är tråkigt, ni har aldrig lirat det tillsammans med 3 andra på Xbox i tv-soffan va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Bullshit att tekniken är gammal, fysiken (och grafiken till en viss del) är fortfarande det bästa jag sett i ett spel... Tror att Half-Life 2 kommer bli GOTY, med Halo 2 och SA tätt bakom sig. Och ni som säger att Halo 1/2 är tråkigt, ni har aldrig lirat det tillsammans med 3 andra på Xbox i tv-soffan va? Tekniken är inte gammal, men är inget märkvärdigt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts