isidor Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Vilket spel TROR ni blir årets spel? Inte det ni tycker, eftersom de flesta här inne är GTA fan Själv tror jag Halo2, tyvärr. Sist tror jag faktiskt SA kommer, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Tror mer på SA för GTA spel toppar nästan alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Halo är pruttspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Att Halo är ett skitspel vet vi alla redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Halo är inte ens match för NÅGOT GTA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Sist tror jag faktiskt SA kommer, tyvärr. haha jasså du tror sa kommer sist? SA på topp 3 iaf. Grabbar ni menar väll inte Halo2? Redigerad 13 november, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Klart att SA kommer på top Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Sist tror jag faktiskt SA kommer, tyvärr. Haha. Nalle puh och flodhästen Sven på nya äventyr vinner lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Gta SA slår så klart Halo 2 Halo 2 verkar vara som ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cruzito Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Förstår inte vad som är så bra med Halo-spelen. Tycker Halo va skitkasst, helt klart långt under standard! Och jag hade ändå inga som helst förväntningar på spelet. Trots att Microsoft hade hypat sönder det! Jag tror och hoppas på att SA tar hem segern! Men det blir väl som med presiden-valet i USA.... att Halo 2 vinner, trots att majoriteten tycker annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 SA - Stort fritt och medryckande Halo 2 - Longtråkigt, grått, men bra story Half-Life 2 - N/A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nolife Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag tycker GTA SA är bland dom bästa spel jag har lirat någonsin. Men har försig inte testat Halo 2 och Half-Life 2. Men tror ändå att GTA är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 SA for teh win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cruzito Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Måste bara även tillägga att Half-Life 2 däremot, det är värdig konkurrens mot SA. Trots att jag inte spelat det än, men jag känner det på mig! Fingertoppskänsla, you know! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ASH! skit i HL2 och Halo2 och alla "skitspel".. när GTA1 fanns så fanns inget bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Halo, Halo2 och kanske halo3 är sämst/kommer vara sämst! Redigerad 13 november, 2004 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Säger bara San Andreas! klockrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 jag tror tyvärr det blir HALO 2. Alla jag känner som har det säger att det e det bästa spelet dom spelat och det e 1/3 del av mina polare som har det. Skälv diggar jag SA Bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Raoul-Rulez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Om ni nograntt läser världens största spelkritikers dom så får ni svaret! GTA San Andreas fick högre betyg än Halo 2 på följande sidor Gamespot.com IGN.com Totalvideogames.com ja listan kan göras oändlig Kolla på Gamespots top 100 Halo 2 kommer inte ens med bland dom tre första detta år Gamespots årets top 100 Bevisat San Andreas är bättre än Halo 2 Redigerad 13 november, 2004 av Raoul-Rulez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag vet faktiskt inte varför alla gillar Halo då jag själv och många andra anser det vara rena sömnpillret, dessutom är det ju knappast nått nytt, ett vanligt FPS liksom. Men jag tippar på att Halo "Kaptitalistskapelsen" 2 eller Half "Förseningen" Life 2 blir GOTY detta år. Och denna tråd borde ligga i Spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts