Skullhead Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Det med gymet funkar om man byter alla kläder och tar bort tatueringarna. det funka ej för mig.. det är ju skit jobbigt detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skullhead Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 äntligen!! nu kan jag gå på gym igen, Jag blev först tagen av polisen sen gick jag och skaffa 3 stjärnor så polisen sköt ihjäl mig. känns skönt att kunna träna igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Asså, jag har säkert tjugo uppdrag kvar på storyn och ändå kan jag inte träna och det bara blev så plötsligt. Någon av er med detta problem som löst det nu, som har ett säkert sätt som funkar?! Det där med att byta kläder gör ingen som helst skillnad för mig. Det är rätt enerverande det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Kan inte någon klaga hos R*? Det är riktigt klumpigt av dem om problemet är deras fel. Var dem tvungna och releasa spelet innan dem testat allt? PS.Jag har inte äns ett PS2, men tänker/tänkte (?) köpa. Nu finns det ju bara nya PS2 versioner, och jag vill inte hanågot problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) samma sak för mig. Redigerad 25 november, 2004 av Visual_Kei Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vtec Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Samma för mig... trodde att det skulle funka, men nehhep! Alltså Aaaaargh!!!!! Samma sak för mig provade att byta kläder, olika gym, väntade flera dagar mellan försöken. det som tillslut fungerade var att spara spelet typ 7 gånger i rad och sen ladda om på nytt och nu funkar det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts