Ronin Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 nån som har haft samma prob men löst det ? Tror inte det... men det skulle varit skönt om man kunde fixa det problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Samma för mig... trodde att det skulle funka, men nehhep! Alltså Aaaaargh!!!!! Ni cheatade nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Nope... har inte slagit in ett enda cheat på mitt spel alls... nånsinn... men det blev bara så när man klarade det sista huvuduppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 funkade inte fast jag böt kläder Det här brukar jag göra och det funkar alltid för mig: Gå till ett safe house och spara 4 ggr i rad. Varje sparning gör att det går 6 tim framåt. Efter det kan du testa att gå till gymmet igen, det funkar alltid för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 om mitt NYA ps2 och mitt NYA sa blir så så kommer jag lätt klaga hos rockstar.... fett, klaga, förstör ju spelet... speltestarna borde ju testat allt på de flesta konsollerna tycker man ju, horjävlar.. men endel av er här har väl gammla ps2or, men om man köper en helt ny konsoll och ett helt nytt spel så ska det väl förfan funka felfritt? men iofs, det måste ju va nått som utlöser en del buggar också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 om mitt NYA ps2 och mitt NYA sa blir så så kommer jag lätt klaga hos rockstar.... fett, klaga, förstör ju spelet... speltestarna borde ju testat allt på de flesta konsollerna tycker man ju, horjävlar.. men endel av er här har väl gammla ps2or, men om man köper en helt ny konsoll och ett helt nytt spel så ska det väl förfan funka felfritt? men iofs, det måste ju va nått som utlöser en del buggar också.. Det är inte alls kul att ha sånahär problem i GTA... det förstör spelkänslan väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Kan det ha med cheats att gö kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) Kan det ha med cheats att gö kanske? tror inte det nej, har inte slagit in nån kod alls Redigerad 14 november, 2004 av phil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 i värsta fall kan man ju gå och träna på stranden borta i santa marina beach jag vet inte ifall det e samma för mig har inte gått och kollat än hoppas på det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 och sisst men INTE ALLS minst så funkar det inte att träna på GYM (står bara att man har tränat nog för dagen, just när man kommer in) Man blir ju så förbannad på det hela... Har nån här samma problem? Hade exakt samma som du, men kunde börja gymma efter att jag fick 0% med bruden i buschen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hade exakt samma som du, men kunde börja gymma efter att jag fick 0% med bruden i buschen. vem är bruden i buschen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Hon som bor i San Fierro, tror att det är vid Flint Range Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 kan du märka ut var hon är nånstans ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 I just detta ögonblick känns det som att man faktiskt nästan är tacksam att man inte köpte ett PS2 trots allt. Rätta mig om jag har fel. O.B.S jag diggar själv alla spel i gta-serien men med tanke på allt strul så... det var det jag menade i början av denna reply. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Mitt multiplayer har flippat ut. När jag går på en mpikon så komme man in direkt sen så kan man inte välja vilken person andra spelaren ska va. efter det så skjuter andra spelaren hela tiden utan att man rör nåt. Har laddat om spelet, startat om mitt PS2. Kollat så att alla kablar sitter i ordentligt, putsat skivan så har någon samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 ok, 1. Du möter den pistol galna bush bruden på ett tak, där hon skjuter. 2. Där är buschen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skullhead Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Samma skit har hänt mig, det förstör spelkänslan riktigt mycke.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 För mig är problemet att jag inte kan hitta basketbollen, och att starta nytt game skulle jag aldrig orka, nån som har ett tips? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Det med gymet funkar om man byter alla kläder och tar bort tatueringarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 för mig funkade inte gymet först sen bytte jag till fin kläder då gick det men basketbollen är borta jag som vill lira lite basket i det. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts