Jump to content

Vad är f*n det här!?


Ronin
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

om mitt NYA ps2 och mitt NYA sa blir så så kommer jag lätt klaga hos rockstar.... fett, klaga, förstör ju spelet... speltestarna borde ju testat allt på de flesta konsollerna tycker man ju, horjävlar.. men endel av er här har väl gammla ps2or, men om man köper en helt ny konsoll och ett helt nytt spel så ska det väl förfan funka felfritt? men iofs, det måste ju va nått som utlöser en del buggar också..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om mitt NYA ps2 och mitt NYA sa blir så så kommer jag lätt klaga hos rockstar.... fett, klaga, förstör ju spelet... speltestarna borde ju testat allt på de flesta konsollerna tycker man ju, horjävlar.. men endel av er här har väl gammla ps2or, men om man köper en helt ny konsoll och ett helt nytt spel så ska det väl förfan funka felfritt? men iofs, det måste ju va nått som utlöser en del buggar också..

Det är inte alls kul att ha sånahär problem i GTA... det förstör spelkänslan väldigt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt multiplayer har flippat ut. När jag går på en mpikon så komme man in direkt sen så kan man inte välja vilken person andra spelaren ska va. efter det så skjuter andra spelaren hela tiden utan att man rör nåt. -_- Har laddat om spelet, startat om mitt PS2. Kollat så att alla kablar sitter i ordentligt, putsat skivan så har någon samma problem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...