CrAcKmAn Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Nån mer än jag som hittat sandking som e så grym och den har hydralik? Ni som vill hitta: -------spoiler------------ Som ni vet finns ju det en karta i UFO-baren som visar vart vissa hemliga fordon ska finnas....och jag hittade sandking.....åk till den STORA parabolen (ni vet vilken jag menar) i öknen och presis runt den så nära de bara går att komma parabolens fot, där står den, grym faktist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marreo Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Var ligger "UFO-baren"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Precis, vart ligger UFO-Baren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 den ligger i las venturas öken och sen i little probe in´ eller vad det nu heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Precis, vart ligger UFO-Baren? Till vänster i början på den väg som leder till area 69 alias no fly zone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag har också hittat den, så är ju så härlig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts