gurfi Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 går det att köra/styra tåg i sf?? om det går, var finns ett ledigt tåg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 går det att köra/styra tåg i sf?? om det går, var finns ett ledigt tåg?? köra godståg...passagerartåg går väl bara att åka med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) Han menar nog spårvagnarna!? Som jag alld´rig har lyckasts få stop på och de stannar alldrig heller och de har inga förare ganska klantigt av R* att missa det tycker jag Redigerad 13 november, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 menar bådeoch. om man kan nu åka me ett tåg som passagerare så har väntat på en tågstation men hel dag (i spelet såklart) men det kommer inte ett tåg som stannar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 menar bådeoch. om man kan nu åka me ett tåg som passagerare så har väntat på en tågstation men hel dag (i spelet såklart) men det kommer inte ett tåg som stannar Mmm... Jag tycker inte heller att det kommer några tåg tll SF, men till LS ofta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts