anders2 Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 (redigerad) Kolla här: http://7thsymphony.com.test.levonline.com/...9c4552845bf69d3 jag läste bara den första sidan men ändå, dom verkar ju inte veta riktigt vad GTA: VC är för något. Det finns till och med såna som hänger upp sig på att dom tror PC är en konsoll. Redigerad 28 november, 2002 av anders2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Kolla här: http://7thsymphony.com.test.levonline.com/...9c4552845bf69d3 jag läste bara den första sidan men ändå, dom verkar ju inte veta riktigt vad GTA: VC är för något. Det finns till och med såna som hänger upp sig på att dom tror PC är en konsoll. Inte konstigt, de där inläggen är ju postade i Juli... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 28 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Inte konstigt, de där inläggen är ju postade i Juli... OK, såg inte det sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 OK, såg inte det sorry Jag hittade i alla fall ett vettigt citat i en av signaturerna: If you give fish to a man he has food for a day, but if you teach him to fish he has food for a lifetime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag hittade i alla fall ett vettigt citat i en av signaturerna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Jag hittade i alla fall ett vettigt citat i en av signaturerna: Om du ger mig en fisk har jag mat för dagen. Om du lär mig att fiska har jag mat för resten av livet. De é väl rätt översatt? De é väl bättre att fisk så kan man ta sig en gädda lite nu och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Om du ger mig en fisk har jag mat för dagen. Om du lär mig att fiska har jag mat för resten av livet. De é väl rätt översatt? De é väl bättre att fisk så kan man ta sig en gädda lite nu och då. Om du ger fisk till en man har han mat för dagen, men om du lär han fiska har han mat rästen av livet. Det ska vara han i stället för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 EN SKREV är det inte en modd ha ha ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 (redigerad) Om du ger fisk till en man har han mat för dagen, men om du lär han fiska har han mat rästen av livet. Det ska vara han i stället för mig Något onödigt att översätta eller? Redigerad 29 november, 2002 av anders2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 set är väl för f*n inte en expansion väl............ en skrev så här: Det är en Expansion till trean och kommer att vara unik till PS2 (vad jag förstått), tyvärr. Hoppas dom lägger till multiplayer i någon ny version. hohoho.....han verkar vara helt IQ befriad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 (redigerad) EN SKREV är det inte en modd ha ha ha Förstår inte vad du menar. Meningen är lite fel Kanske ska vara så här: En skrev att det är en modd ha ha ha Redigerad 29 november, 2002 av anders2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts