Reiny VS Snowy Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 hur ändrara jag en bitfilsmapp till JPEG eller GIF bild?? I windows XP PROFFESIONAL?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Om du har paint öppnar du filen där och sen sparar som. Innan man sparar kan man välja filformat under där man skriver filens namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Om du ska göra om en bild till JPG så använd inte Paint (blir skitkass kvalite) utan gör det i nåt bättre program som till exempel MS Photo Editor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 hur ändrara jag en bitfilsmapp till JPEG eller GIF bild?? I windows XP PROFFESIONAL?? hi tech Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 jag vet bara hur man gör med Windows 2000.. :/ Nämen, vi har väl alla ngn gång varit nybörjare. Gör som Arvid sa, alltså öppna bilden med vilket program som helst FÖRUTOM paint, då detta är nödutgången om man av någon orsak glömt var man har sin Photoshop/Paintshop Pro installation. Annars skulle du kunna lägga upp bilden här så skulle jag kunna göra det åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts