Reiny VS Snowy Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) få lite driving skill!! åk till LOS SANTOS gå in i byggnaden med en pris buckla på kartan!!!! det kommer att starta ett race som heter 8-track! kör lungt och försök inte gasa upp till första platsen på första varvet. Jag körde på mitt sjätte varv när jag lungt och sansat körde förbi han som låg etta . Sen är det bara köra sakta o bromsa lite lätt i svängarna. (inte full gas). sen efter tolv varv får du TIO TUSEN . Och när du klarat uppdraget får du en bill med siffror på racerbil så och en MONSTERTRUCK!! | | | | | _ \/ Redigerad 13 november, 2004 av Reiny VS Snowy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) du kan köpa monstertrucken i hamnen i SF... Redigerad 13 november, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 du kan köpa monstertrucken i hamnen i SF... för hur mycket?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 för hur mycket?? 28000$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 28000$ dyrt ju!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 dyrt ju!! Nope...inte där...hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 nu fick jag in en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 exakt vart i hamnen kan man köpa den? kan nån markera på en karta? helst typ inzoomad lite närmare på den platsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 och nu den fina bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 det finns ju en del hamn, markera ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 står oljetanker med en gul kran..ligger nedanför tågstationen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 28000$ Min kostade 32000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts