PETsson Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Tjenare! Jag har dejtat Michelle två gånger, men båda var skit, så jag tänkte vänta lite och ta det senare. Jag kom tillaka senare, och har kollat upp tiderna hon är hemma här i forumet, men hon är sldrig hemma... Så tänkte jag om hon hade dött, så jag tänkte skita i henne, men för fem minuter sen, stod det "Progress with Michelle +"... "Bugg", tänkte jag, men nu har det kommit två likadana, med tio sekunders mellanrum... Nån som har varit med om nåt liknande? (Hon är fortfarande inte hemma, så vad ska jag göra för att dejta henne igen?) Tacksam för svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Det har varit så för många, jag körde typ motorcykel den där vägen runt hela hennes kvarter i nästan en dag en gång tills hon var hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 haha, snacka om stalking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Det går bättre om man har gump kläder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Spelar ingen roll om man har gimp suit på sig, jag har kört runt hennes kvarter i en timme minst med gimp suit men hon vägrar ju vara hemma, och när jag hade gjort uppdraget där man hämtar kent paul och nån annan i bergen så körde jag förbi hennes hus, bilen stog där, men ingen röd ring, så jag gick ur bilen, då kom den röda ringen fram, men då ringer ju den där helvetes kent paul och snackar massa goja, och när samtalet var slut så hade ju hon såklart hunnit sticka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Men det skumma är att det stod "Progress with Michelle +", när jag bara är ute och kör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spade Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 jag har samma problem med millie, skulle järna vilja veta hur man får henne att komma hem igen, måste ju ha keycard för en mission Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 Har haft samma problem det verkar ju vara någon bugg som många råkar ut för. Men allt löstes efter att jag åkte tillbaka till LS och skaffade 100% med Denise... Men om ni redan har det vet jag inte riktigt vad ni kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 14 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 jag har samma problem med millie, skulle järna vilja veta hur man får henne att komma hem igen, måste ju ha keycard för en mission Det är Michelle det handlar om... Millie är hemma mellan 12 och 16. Ta på dig gimp-dräkten, så går det hela snabbare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 var fan kan man få tjejer??? trodde att man fick dom i updrag men jag e fan på det där updraget när man ska hämta maccer å kent paul i öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts