Blackfield Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag slår vad om att de flesta har råkat ut för flygplan som kraschar på eller nära en( speciellt på mt. Chilliad) men kan man kalla det för easter egg eller bara lustigheter från rockstargames sida? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Möjligt, alltid sett det som en bugg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 jag har sett min första nu. var på väg upp till berget som ligger i öknen och jag var i en liten övergiven by och när jag var inne i by (det är en liten en) så såg jag ett plan som kracha. det är rätt komiskt att se dom kracha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Möjligt, alltid sett det som en bugg. Jag tror knappast det är en bugg , utan ett easter egg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Easter egg och easter egg, det händer ju lite då och då. Speciellt i mt. Chiliad och i sandgropen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Mina brukar slå ner på Las Venturas Strip. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 det brukar smälla rätt ofta omkring mig... en gång var det vid downtown ls/wineman/richman så körde något gammal andra världskrigs-plan rakt in i en skylt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 jag har bara vatt med om ett, första gången jag spelade San Andreas så kraschade ett plan 100m ifrån mig på en parkering i Los Santos.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Första gången det hände var första uppdraget. Det kom en rustler och krascha på Ballasarna i bilen som skjuter efter en och sweet. Har också fått en i skallen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag tror inte att det är en bugg eller easter egg. Det är ju varken en bugg eller easter egg när en bil krockar, även fast det kanske inte händer lika ofta med flygplan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 mmm exakt...easter egg e ju mer överraskning eller vad man skall säga o bugg e ju not fel...så hmm tror det ingår i spelet lite som en kul grej ifrån Rock *:s sida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 vad är easteregg överhuvud taget.. ? det enda jag har sett är ett plan som krashade in i ett träd och flög ner på ett hus och sen så åkte det ner i vattnet neranför stupet det hände vid mount chilliad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 vad är easteregg överhuvud taget.. ? det enda jag har sett är ett plan som krashade in i ett träd och flög ner på ett hus och sen så åkte det ner i vattnet neranför stupet det hände vid mount chilliad Easter egg = Påskägg. På påsken så gömmer vissa trevliga svenssonfamiljer äggen och du får leta efter dem. Samma sak med gömda saker i spelet. R* Har gömt vissa roliga saker för dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Det är inte en bugg, R* berättade om det här innan spelet släppts. Det är iaf häftigt att det kan hända Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Ett plan krashade i SF vid den där bilförsäljningsgrjen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 De enda planen jag har sett krascha är dom som jag har kört! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 har sett typ 5 plan krascha! två av dom har landat mitt på skallen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 men dom där påskäggen dom är ju fan omöjliga att hitta!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Det krachade en rakt på mig i blueberry när jag gjorde trucker uppdrag. Det gjorde så att jag förlorade. Var fett nära på att klara det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ett plan störtate presis bakom min bil när ja gjorde missionet döda poloviski hörde bara bruuum sen såg man planet presis ovanför mitt bil tak sen boom bakom mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts