Frenzy Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Om det hade öppnats en svensk slipknot sida , hade du besökt den ofta då? och hängt i Dens forum ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Nej, gillar inte Slipknot. Men det finns säkert folk som gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ucsh vad ni är pessimistiska ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Beror väl på om den är välgjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 när jag säger slipknot sida . mener jag en sida som e välgjord , mycket info , domain mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) När jag menar välgjord menar jag en sida utan felstavning eller särskrivning (vilket, ta inte illa upp, verkar vara din specialitet), inga brutna länkar osv. Redigerad 13 november, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) vadå för särskrivningar ? jag har fan mvg i svenska Redigerad 13 november, 2004 av frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 "när jag säger slipknot sida ." Där har du ett exempel. Men jag skulle nog bli stammis om den var snygg, hade mycket info och många members såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 (redigerad) jag har fan mvg i svenska Försök att hålla det MVG:et då, genom att lära dig att alltid använda punkt, komma och stor bokstav. Att neglegera dessa skrivregler är minst lika irriterande som särskrivningar. Man tas på mycket större allvar när man använder Shift-tangenten någon gång ibland... EB Redigerad 13 november, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ok ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ok ok. Små bokstäver... Nu är min livsuppgift att hitta och plåga dig våldsamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Använder man ofullständiga meningar, d.v.s. avslutar med tre punkter, ska man ej använda stor bokstav i början på nästa mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jamen ska vi snacka om trådens ämne nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Visst visst. Eh... tjena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Öh? Begär du ett on-topic-inlägg också? Fy farao... Hmm.. ok! Ifall jag behöver veta något om Slipknot (ja, det har hänt) så använder jag skribbs sida, så nej, jag skulle inte besöka din sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Ja där skulle man väl kunna "hänga" lite grand. Bara det finns en chatt om marilyn manson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Marylin manson chatt ? ooh noo !! Men en Chatt kan man ju alltid ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Jag gillar Slipknot men jag vet inte om det skulle finnas tillräckligt att diskutera för att vara i nöd av ett forum... För mig räcker Black Goat till allt... Där finns ett forum men det är inte så skoj där... Diezl Redigerad 18 november, 2004 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag skulle inte besöka den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts