vigge Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 På att det finns mogna fjortisar?! Har svårt att koppla... eller så är du inte logisk. Hursomhelst är jag trött, så gnatt. ajdå, det var jag med lite osammanhängande MetoC7: kanske en dålig liknelse, men du beter dig väldigt omoget (iaf vissa av inläggen jag sett) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 ajdå, det var jag med lite osammanhängande MetoC7: kanske en dålig liknelse, men du beter dig väldigt omoget (iaf vissa av inläggen jag sett) Berätta vilka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Blivit lite offtopic men nån undrade typ hur man fixar pengar Gör så här ta upp kameran på P sen leta upp cheerleaderna som tränar (dom står i Geek Quad eller va d heter) fota dom men stå inte för nära så att dom ser blixten! Sen går du till en kille som står o snackar med en tjej(nära cheerleaderna) tryck på honom sen så säljer du bilderna till honom. man får oftast 4 dollar per bild men man kan få mer eller mindre! Det finns andra man kan sälja foton till men de vill ha foton på andra personer tex så finns det en gay-person som vill ha foto på en som heter Fritz som går runt i stringkallingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts